Inlägg från: Anonym (Gåtan?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gåtan?)

Grejen med dam/herr-toalett?

Anonym (kristos) skrev 2019-03-15 16:56:45 följande:
    Grejen med dam/herr-toalett?

det är frågan det
  • Anonym (Gåtan?)
    Anonym (Cd) skrev 2023-10-15 10:19:55 följande:

Oj vilken manshatartråd. Så mycket nedsättande ord om män, vad är det för konstiga människor här på FL egentligen. Intressant att så många kvinnor vet hur det ser ut på herrtoaletter. 

hehe, jag har städat både herr och damtoaletter, ofta så var det stökigare på damtoaletterna..............
  • Anonym (Gåtan?)
    Anonym (Cd) skrev 2023-10-15 11:05:52 följande:
    Nej du uttryckte inget manshat men många andra av skribenterna vill göra sitt bästa för att få fram vilka äckel män är. Att kvinnor har nästintill toalettfobi är ju allmänt känt. Forfarande intressant att många kvinnor vet så mycket om hur det är på herrtoaletter. 
    kvinnor kanske städar hemma men på damtoaletter är det ofta kaos, är påsen full så slänger de hellre allt på golvet istället för att byta, hår och kladdigt smink i tvättstället, grejer som dräller överallt
  • Anonym (Gåtan?)
    Anonym (En dam) skrev 2023-10-15 11:13:57 följande:

Det märkliga är att jag som besökt damtoaletter i 45 år inte alls känner igen den bilden.

Men jag läste här på FL en tjej som jobbade i damklädesbutik. Hon hade en teori om att kvinnorna var så less på att städa, så när de gick och handlade betedde de sig som
    svin (släppte kläder på golvet, satte tiggummit på spegeln mm) för att få ur sig sin städfrustration. 

ja, det var märkligt, jag såg det på flera olika arbetsplatser
  • Anonym (Gåtan?)
    OlgaElvira skrev 2023-10-15 13:56:44 följande:

Det är alltid lååång kö till damtoaletten. Därför går jag numer alltid till herrtoaletten, aldrig varit några problem. Jag brukar bara fråga om det ör ok då det är så lång kö till damtoaletten. Nu är jag en äldre dam och då brukar man komma undan med det mest. 

jag tror inte det är nåt problem för unga tjejer heller att få låna herrtoan
Svar på tråden Grejen med dam/herr-toalett?