BIM April
Yes äntligen bekräftat. Nu hopppas vi att det sitter rätt och bra så vi får en bebis i december :D
Yes äntligen bekräftat. Nu hopppas vi att det sitter rätt och bra så vi får en bebis i december :D
Grattis! Jag tog ett likadant igår. Sån lättnad!
Roligt att vi har så nära BF. Håller tummarna för oss! <3
Kunde inte hålla mig från att testa imorse... Har bim den 21/4. Men vad är det här för knepigt streck/skugga tror ni?
Förstår vad du menar! Mina föräldrar vet men min mans föräldrar hann vi aldrig berätta för då vi fick missfall samma vecka när vi egentligen skulle berätta, två gånger dessutom, galet. Och nu ska vi berätta i påsk så man är ju helt nojig nu..
Ska bli så skönt att få berätta för dom vad vi gått igenom, sen är det bara att hålla tummarna att det lilla fröet vill stanna kvar där inne den här gången <3
Förstår vad du menar! Mina föräldrar vet men min mans föräldrar hann vi aldrig berätta för då vi fick missfall samma vecka när vi egentligen skulle berätta, två gånger dessutom, galet. Och nu ska vi berätta i påsk så man är ju helt nojig nu..
Ska bli så skönt att få berätta för dom vad vi gått igenom, sen är det bara att hålla tummarna att det lilla fröet vill stanna kvar där inne den här gången <3
Hjälp! igår efter lite mys med sambon gick jag på toa. Det som ska ut kom ut ;) men tillsammans med lite rosa/rött blod. Var även på toa inatt och när jag då torkade kom det lite till fast mindre och nu imorse typ inget men ändå lite när jag torkade mig. Ni som är gravida eller har fler graviditeter i bagaget. Kan det vara normalt? Har läst att det kan vara tappen som är känslig eller slemhinnorna.. men blir såklart ändå orolig.
[quote=79566684][quote-nick]Enmsik skrev 2019-04-15 08:14:43 följande:[/quote-nick]
Hjälp! igår efter lite mys med sambon gick jag på toa. Det som ska ut kom ut ;) men tillsammans med lite rosa/rött blod. Var även på toa inatt och när jag då torkade kom det lite till fast mindre och nu imorse typ inget men ändå lite när jag torkade mig. Ni som är gravida eller har fler graviditeter i bagaget. Kan det vara normalt? Har läst att det kan vara tappen som är känslig eller slemhinnorna.. men blir såklart ändå orolig.
[/
De kan vara normalt att ha så. Avvakta och se om det kommer mer. Skulle de va ett missfall så kommer de komma mer o klumpar sen med. Jobbigt med oron. ???? håller tummarna allt går bra
Mitt hjärta rusar!!!
Vad tror ni om detta?
Jag har massor av symtom, men ville inte hoppas på för mycket innan testet visade att jag hade rätt och att symtomen inte bara var PMS.
Jag tog ett ClearBlue early igår som visade otroligt svagt, men något fanns där.
Det var så svårt att få en bild med bra fokus...
[quote=79570682][quote-nick]Enmsik skrev 2019-04-17 08:07:26 följande:[/quote-nick]Här ser jag något! När har du bim? :)[/
Så himla spännande!!
Jag har BIM på lördag. Alltså borde jag vara på BIM-3?
Hoppar in här.
Mensen borde komma den här veckan.
Den var försenad 10 dagar förra månaden så det har nog skjutits fram lite.
Tog ett test för 2 timmar sen och ska ta ett test om någon timme igen tänkte jag...
Vi får se helt enkelt.
Har tappat hoppet.
Vi får hoppas :)
Förlorade en son i vecka 23 för 2,5 år sedan och har försökt sen dess.
Grattis till dig också :)
Tog ett digitalt cb idag.... såklart ?inte gravid?.... hade mycket molvärk igår till och från men ingen mens... vill bara få den nu så att vi kan börja försöka igen. Riktigt påfrestande detta... nu kan jag inte vara gravid om jag gått över med en dag och får negativt på ett digital (de är ju känsliga?).
Blä...
Sj, hur går de för dig?
Så här ser mina test ut. Men på bim +14 så va jag hos bm och gjorde ett test där hon sa att det va negativt. Men att hennes test inte är lika känsliga som dem man använder hemma. Igår testade jag mig senast och det bara ökar så det borde ju vara något fast det blev negativt hos bm?