BIM April
Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.
Jag gjorde också så, tog ett ÄL test igår som blev positivt och har BIM imorgon. Vet med säkerhet att jag hade ÄL den 25e mars så det kan inte vara positivt pga ägglossning. Måste ha reagerat på något annat hormon.
Bim-4... Jag börjar tro att jag har plussat.... fick dock negativt på digitalt vid typ 12 idag och nu fick jag detta. Vågar inte lita på det dock så lägg inte in mig i pluslistan än.. ska ta digitalt i helgen men nu tror jag ju faktiskt att jag är gravid..;) vad skulle ni tro??
Jag skulle tagit det som ett plus! :) Men jag har ju bara fått tokblanka test i ett års tid, så fick jag minsta lilla streck skulle jag tro på det.
Du har några spännande dagar framför dig. Håll oss uppdaterade och HOPPAS VERKLIGEN DET TAGIT SIG :D
Hej allihopa.
Är det någon som vet hur pass tidigt man kan se en eventuell graviditet via blodprov? Eller om man kan se tidig graviditet genom gynundersökning?
Jag ska ta ett antal blodprover på onsdag för att vi inte lyckats bli gravida och jag har bim ca 5 dagar senare. Tänkte bara om dom kan se en eventuell graviditet redan då :)
Litade på min magkänsla och åkte och köpte apotekets egna test. Fick detta. Tror att jag kan räkna mig som gravid nu. Doppade detta i samma urin som mitt svaga från graviditetskollen... så det skiljer nog från test till test. Även fast mitt digitala igår var negativt så tror jag att jag är gravid bara att det var för tidigt för digitalt då. Ska ta digitalt i helgen. Tills dess svävar jag på moln!
Ååååh grattis fina!!!
Jani, nu vågar jag mig på att tro att det är ett plus! Tredje testet med svagt plus, men detta var starkare.
Lycklig tjej!! :D
Stort grattis! <3
Hoppar in i tråden om det är ok ????
Mest för att bara få lite hjälp att tyda ett test, skulle ha min mena den 9:e april men både mens och ägglossning har hoppat lite 1-2 dagar sent ibland, gjorde ett test just nu som såg ut så här ! Är det positivt !? Help mee
Åååå ????????då var de inte ja som inbillade mig iaf ???? ska testa med ett annat märke imorgon eller måndag , så spännande ! Man kan ju inte hålla Sek heller !