Anonym (Ointresse) skrev 2019-02-18 19:23:42 följande:
Jag tycker det är urtråkigt med akademisk debatt där man bara skall dänga länkar till olika teorier och artiklar i huvudet på varandra.
Oj vänta lite. Vem har sagt något om akademisk debatt och att dänga länkar till olika teorier?
Anonym (Ointresse) skrev 2019-02-18 19:23:42 följande:
Jag är ointresserad av riket i stort. Jag utgår från det jag ser och läser i mitt vardagliga liv. Jag vädrar bara min åsikt från mitt perspektiv.
Men vad bra.. Hur var det du skrev nu? Jo just det utbildningstörd var ett ord du använde om mig.
Ja jag är tillräckligt utbildningstörd att jag kan skilja på "subjektiv observationer" från det generella.
Och jag är också tillräckligt utbildningstörd att jag vägra att presentera (mina) subjektiva observationer som allmänrådande fakta. Det är en sak som DU "icke utbildningstörd" misslyckas helt med.
Så nej jag behöver inga "hålögda forskare" för att DU skall kunna begripa och förstå att du inte skall presentera dina "subjektiva observationer (från din omedelbara närhet)" som allmängiltig generella fakta, så som du gör i tråden.
Så vad vad det du ville? Sitta och bevisa att du är duktig på att projicera och tro att du provocerar med dina personangrepp som du gör?