Vad är poängen med jämställdhet?
Man kan inte ha två som kör samtidigt.
Man kan inte ha två som kör samtidigt.
Feminismen som du kallar Darwin gallrar bort svenskarna idag. Det är bara att titta på sexualstatistiken och nativiteten.
Varför kan de ensamma männen inte steppa upp och bli en man som kvinnorna är intresserad av? Då slipper de ju bli ensamma.
Påstående: ?De största skillnaderna mellan män och kvinnor i världen när det gäller temperament och intressen finns i Skandinavien, och de har vuxit som en konsekvens av er jämställdhetspolitik. Ju mer jämställt ett land är desto större är personlighetsskillnaderna mellan män och kvinnor.?
- Jordan B Peterson
Vad ger det dem att bli toffel åt en kvinna?
Friheten att vara självständig med hus och hem är värd mycket.
Varför är det bara männen som skall ändra på sig?
Är det jämställt att det fortfarande bara är mannen som skall uppvakta och jaga?
Just parbildning är ett område som kvinnor ogärna släpper sitt privilegium att vara den som uppvaktas och bekräftas. Kvinnor är för fega/stolta att själva ta initiativ.
Mannen får nöja sig med fittan som belöning/bekräftelse.
Problemet är att man blir utan sex vilket man får om man underkastar sig en relation.
Och jag har som vanligt gjort andra iakttagelser än dig.
Och du sitter på den absoluta sanningen? Har du inget mer att tillföra än personangrepp kan du ju hålla käft i tråden.
Jag har bara suttit nykter med en kopp kaffe på flera av krogarna och betraktat eländet på avstånd.
Det låter som en religiös sekt. det tilltalar inte mig, usch.
Nej, jag var inte med i den "fina" klubben.
Det finns en handfull vänsterfeminister som trampar runt i trådarna som en liten lynchmobb.
Jag gör allt så har jag ryggen fri.