• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • vwmamman
    Funderar81 skrev 2019-02-22 16:22:49 följande:

också bim den första här. Långt kvar!!! Tur dagarna e så fullpackade för mig just nu. Förra gången höll jag på bli tokig av väntan....

hehe ja å jag har bestämt att vänta me å testa till typ bim +1 eller +2..
  • frugr95

Är sååååå jävla taggad inför de kommande två veckorna!! Väntar ivrigt på att NC ska bekräfta ÄL, det tar ju cirka 3 dagar efteråt men har ju fått utslag på 2 stickor så är säker på att den skett.

Meeeen att tempa är så spännande och är förväntansfull :D känd både stickningar, lite brännande känsla i ena sidan där livmodern sitter! Ägget som fäster kanske!! Eller bara att jag är överkänslig som aldrig tidigare letat tecken på att ÄL skett haha :D

• Pluppa
    vwmamman skrev 2019-02-22 15:26:20 följande:

fast gubbe betyder inte de att de e piken av stegring? isäfall sker själva ägglossningen om 24 timmar från då testet togs å upp till 48 timmsr

så tog du de idag har du mest troligt äl i morgon.. dvs ska man ligga som bara den nu å i morrn å söndag...

Ja du har rätt var för snabb i läsningen hehe men störst chans idag imorron å söndag så 48h visas gubben... Då vet jag vad vi ska göra i helgen :D
  • vwmamman
    Pluppa skrev 2019-02-22 18:07:32 följande:

Ja du har rätt var för snabb i läsningen hehe men störst chans idag imorron å söndag så 48h visas gubben... Då vet jag vad vi ska göra i helgen :D

hehehe de de e bara att ligga i så att säga hihi...
  • Malin888

Så, nu har jag beställt epa-glandin. Tänker även packa på med andra näringstillskott känner att jag ligger i underläge med det!

Jag har bim 1/3 men vet redan nu att det skitit sig. Känner min kropp väl. Sätter fram min bim till 26/3 så bim blir fortfarande i mars hahaha

Men nu ska jag lägga en bra grund för lilla fröt att gro in sig ordentligt!

Fler som käkar epa-glandin?

• frugr95
    Birdiz skrev 2019-02-22 14:59:27 följande:

Nu har jag antagligen haft ägglossning, bara att vänta och se nu :)

Kul!! Prickade ni in många bra ligg? :) när är din BIM?
  • Birdiz
    frugr95 skrev 2019-02-22 19:38:02 följande:
    Kul!! Prickade ni in många bra ligg? :) när är din BIM?
    Är lite osäker, vi låg på kvällen den 21:a, men sen blev det ingenting igår.. så får hoppas att sambons spermier från det senaste ligget överlevde tom när ägget släppte :D 
  • frugr95

Jag behöver lite råd... hade ÄL enligt appen och testerna CD 16 och är på CD 19 idag. Men när jag vaknade och gick för att kissa så blöder jag idag? Klarrött blod. Ska ha trosskydd och se hur det blir under dagen! Någon som vet varför??? Aldrig haft såhär förut :( kan tillägga att jag haft ÄL varje månad sen november men denna månaden är första gången vi haft sex under ÄL.

• vwmamman
    frugr95 skrev 2019-02-23 08:29:05 följande:

Jag behöver lite råd... hade ÄL enligt appen och testerna CD 16 och är på CD 19 idag. Men när jag vaknade och gick för att kissa så blöder jag idag? Klarrött blod. Ska ha trosskydd och se hur det blir under dagen! Någon som vet varför??? Aldrig haft såhär förut :( kan tillägga att jag haft ÄL varje månad sen november men denna månaden är första gången vi haft sex under ÄL.

om de inte kommer mer blod så kan de väl vara nid blödning eller?
  • vwmamman
    frugr95 skrev 2019-02-23 08:29:05 följande:

niomanader.se/nidationsblodning-nidblodning/

de står olika mellan 3-8 sagar efter eller 7-14 dagar efter äl. annars e de nog bara en vanlig mellanblödning
Svar på tråden BIM Mars 2019