BIM Mars 2019
Stoooort GRAATTIIS till er som plussat! Underbart <3
Stoooort GRAATTIIS till er som plussat! Underbart <3
BIM lista;
Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.
Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)
Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )
Har legat vaken halva natten och tänkt att det kanske var fel på testet jag tog igår. När jag klev upp nu på morgonen tog jag 3 st. till, alla med samma resultat. Tillslut vågade jag mig på det digitala. Vilken lycka!
Nu håller jag tummarna för många fler pluss i denna tråden!
BIM lista;
1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82
2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis
3/3 Eveh
4/3 Minnie768, Liit
5/3 Editb, NervösAnonym,
6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet
7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90
8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90
9/3 Siri88, höstmamma, babymys
10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17
11/3 Geranium, RedAngel
12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva
13/3 evi82, Tirin
14/3 Anonym(Milla), niiskuneiti
15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123
16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87
17/3 Ängelby
18/3 Grumpycavat
23/3 Nicciz
25/3 Swn
26/3 Malin888, Ladyballistic
27/3 Annaaa
PLUS lista;
23/2 Elinanorden bim -5
26/2 MaoaM bim -4
26/2 Liit bim -6
27/2 Editb bim -5?
Hade missfall för några veckor sen och inte hunnit komma igång med mensen. Men antar runt 2-5/3 :)
Okej =) Jag ändrade ditt "plus datum" i listan för du plussade ju faktiskt 1dag tidigare med stickan som visade 2 streck :D <3
Hade missfall för några veckor sen och inte hunnit komma igång med mensen. Men antar runt 2-5/3 :)
Hur går det för er alla? JA har spänd mage till tusen som aldrig förr efter äl och ömma bröst ont i halsen :/
Hade äl 23 e tror jag . Ja men visst är det konstigt hur kroppen kan Spöka med en bara för man vill så gärna :( jag har så skumma spänningar i livmodern jag inte känt av tidigare trots att jag varit utan p piller i över ett problem. Så får väl se hur det slutar. Har myst varje dag nu så håller tummarna. Men är ju inte 20 längre så kanske krävs mer :)
Okej! Spännande då Min kollega och hennes två bästavänner är 32 - alla tre bestämde sig för att skaffa varsitt tredje barn (precis som du) och ALLA blev gravida på första försöket nu 2019! Sjukt. Såg att du skrev att det kan ta längre tid. Vissa får ju tydligen knappt av sig trosorna innan de är på smällen haha
Vet inte vad kroppen håller på med idag.. Illamående av och till hela dagen men nu har det släppt? Åbrösten är ömma ut i sidorna (brukar de va innan mens men de brukar va 1 vecka innan) å jag är bara på äl+4 eller 5... Å så tidigt är de väl inte ens rimligt å känna nåt såå nää nu spökar kroppen -, - '