• babymys

BIM Mars 2019

Väntar på äl men räknar med att den är den 19/2, ska ta äl-test och därför bim 5/2 Glad{#emotions_dlg.flower}

• babymys

Uppdaterade igen Tungan ute

BIM LISTA 

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy 

2/3 Love5, ETOVA 

3/3 Funderar81 

4/3 Minnie768

5/3 babymys 

5/3 Editb, CH90 

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95 

8/3 Sjp30

9/3 Siri88 

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss 

13/3 evi82

• babymys

Hej alla fina! Verkar som att äl är tidig denna månaden och har haft utslag på äl-test (CB digital) tre dagar på rad nu. Gubben på testet blinkar fortfarande men tippar på att äl händer idag eller i morgon, hade gått ner 0.5 i temp idag ocksåDrömmer Detta betyder ju att BIM blir runt 2-3 mars{#emotions_dlg.flower}

Det har mysts mycket sen i torsdags, men herregud för ett projekt man känner sig som! haha! Upp tidigt på morgonen, sex här och där, det luktar som en fiskmarknad där nere (haha ursäkta), han är om öm om sin och det är jag om min, dom senaste liggen har varit sjuuuukt oromantiska för att säga det milt Tungan ute så inne på tredje dagen ser killen och jag på varandra, drar båda djupa andetag och bara "jaaaaha, nämen då får vi väl köra på igen då...". Ett projekt som sagt! Men vi skrattar och skämtar om det och går det vägen denna gången så är det ju definitivt värt det!

Hur går det för er andra?Hjärta    

• babymys
    Malin888 skrev 2019-02-16 09:37:27 följande:
    hahah va gulligt det låter!
    Jag har en donator till min baby vi sågs en gång i onsdags morse och hade ägglossning igår så jag är väl i motsats till dig hur mycket som det befruktats hahaa  jag har bi 1/3 så då ligger vi nära!!!
    Hoppas till oss!!!
    Oj vad spännande för dig!!Skrattande och så låter det väldigt sätt att bli  gravid på när jag jämför min egna situation haha! Usch, killen förenslog att vi ska ha klädnypor på näsan när vi ska ha sex ikväll haha guuud som om sexet inte är "bedårande" nog som det är liksom *dör inombords* Drömmer åååh vad kul att vi kan föja varandra! det ser jag fram emot! Hjärta
  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-16 10:43:39 följande:
    Var tvungen att skratta högt på jobbet haha!! Jag och min man har sex varje dag nu innan ÄL och vi var så osams igår men hade sex ändå så slutade med att vi båda låg och skrattade!! Ett projekt minst sagt ;) skönt att höra att man inte är ensam!! Första gången jag använde cb digital visade den cirkeln i fyra dagar och sedan den fasta gubben direkt och hoppade över den blinkande? Men sedan de två andra månaderna visades den blinkande flera dagar innan max gubben.. skumt :) huuur gör du den där blomman? :D
    Nej alltså, det är ytterst få giltiga ursäkter man kan komma med för att inte hamna i sänghalmen oavsett...som att hamna koma typ, eller något i den allvarlighetsgraden...Drömmervi har haft så mycket sex att jag snart börjar knäppa med fingrarna när det är dags igen usch stackars kille, han har ju snart ingen penis kvar haha!

Oj vad konstigt att testet gjorde så, det tror jag aldrig att jag har upplevt...vad kan det bero på? Tror jag får läsa om det där! 

Jag skriver från datorn och kan jag bara lägga till smilies längt till höger på menyraden (samma rad som det står "meddelande"){#emotions_dlg.flower}
  • babymys
    Nr2år2019 skrev 2019-02-16 11:06:22 följande:
    Hahaha gud vad jag relaterar! Det är långt ifrån romantiskt och passionerat här med när bebisverkstaden drar igång xD Fiskmarknaden känner jag igen med hahaha! Blir som ett jobb man måste göra fast man är allt annat än sugen alla gånger, men det är rätt komiskt ändå och kul att man kan skratta åt det.
    Haha skönt att det inte bara är jag som har det så! Det är ju ingen direkt poäng att hotta till det heller med några sexiga underkläder osv. Gick till H&M och skulle köpa det igår förstår du och tänkte " nej nu jäklar ska jag se till att vi får en riktig meeeega bra sexkväll!", böjde mig ner för att knyta skorna, kände den ljuvliga lukten genom byxorn (Kräks) och asade min ben bort till stativet med mysbyxor istället. Och det är som du säger, det är kul att och skönt att man kan skämta om det! {#emotions_dlg.flower}
  • babymys
    Malin888 skrev 2019-02-16 11:46:08 följande:
    hahhaahah ja det finns många vägar fram till våra bebisar!!! 
    släng lite parfym på lakanen ikväll hahah

själv åker jag till teneriffa med min1 åring imorgon och låter solen och havet göra sitt för att välkomna baby att komma :)
    testar något tidigt test när kommer tillbaka. :)
    åh herregud så skönt! snälla ta med mig så jag slipper ligga mer, haha! jag håller tummarna för att sol Hjärta bad = baby! uppdatera när du testar eller känner av några symptomer :) njut av semestern!! Solig
  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-16 15:11:55 följande:
    Hahah sant!! Ja man blir skön öm ;)

Jag läste i bruksanvisningen att vissa kvinnor har en snabb LH ökning och att de inte alltid ger utslag då för den blinkande gubben! Så man får allt va duktig på att testa noggrant :) men det hände bara en gång på mig så liiite skumt haha
    Jag blir koko, den gubben blinkar fortfarande så då betyder det kanske att jag har en sakta LH ökning då? skumt...så brukar jag inte ha det. haha vill bara ha en paus från liggandet juuuuuu!Drömmer
  • babymys
    Lycklig37 skrev 2019-02-17 07:05:23 följande:

Jag tog ett gravtest nu på morgonen. Det visade att jag äntligen är gravid. Vi är så lyckliga. Efter över 1 år äntligen!!
    STORT GRATTIS! Gud vad roligt!!! Blir så glad!! Njut nu! Hjärta
Svar på tråden BIM Mars 2019