BIM Mars 2019
Väntar på äl men räknar med att den är den 19/2, ska ta äl-test och därför bim 5/2
Väntar på äl men räknar med att den är den 19/2, ska ta äl-test och därför bim 5/2
Uppdaterade igen
BIM LISTA
1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy
2/3 Love5, ETOVA
3/3 Funderar81
4/3 Minnie768
5/3 babymys
5/3 Editb, CH90
6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019
7/3 QueenS, Missempi, frugr95
8/3 Sjp30
9/3 Siri88
10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17
12/3 EliMil, Emmissss
13/3 evi82
Hej alla fina! Verkar som att äl är tidig denna månaden och har haft utslag på äl-test (CB digital) tre dagar på rad nu. Gubben på testet blinkar fortfarande men tippar på att äl händer idag eller i morgon, hade gått ner 0.5 i temp idag också Detta betyder ju att BIM blir runt 2-3 mars
Det har mysts mycket sen i torsdags, men herregud för ett projekt man känner sig som! haha! Upp tidigt på morgonen, sex här och där, det luktar som en fiskmarknad där nere (haha ursäkta), han är om öm om sin och det är jag om min, dom senaste liggen har varit sjuuuukt oromantiska för att säga det milt så inne på tredje dagen ser killen och jag på varandra, drar båda djupa andetag och bara "jaaaaha, nämen då får vi väl köra på igen då...". Ett projekt som sagt! Men vi skrattar och skämtar om det och går det vägen denna gången så är det ju definitivt värt det!
Hur går det för er andra?