Inlägg från: Anonym (Men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men)

Oklart

Min spontana reaktion: lämna honom! " Förväntade sig" att du skulle göra abort... Det där är inte kärlek :/

Du har många år på dig att träffa nån och bli gravid med! En bra man som blir överlycklig istället. Om du behåller kommer du ju behöva dras med denna människan i resten av ditt liv typ...

Sen får du i fortsättning skydda dig, vill inte killen ha kondom så får du stå på dig.

• Anonym (Men)
    Anonym (Ts) skrev 2019-01-24 22:37:12 följande:

Jag hade oskyddat sex, jag var medveten om riskerna. Jag tänkte att blir jag gravid så behåller jag. Då abort inte är ett preventivmedel. Jag hade älskat barnet av hela mitt hjärta. Jag har varit tydlig med att jag kanske inte kan göra abort om så händer.

Jag har haft oskyddat många många gånger i mitt liv, i 13 år av mitt liv och jag har inte blivit gravid tidigare. Alltså har det varit väldigt oklart om jag har kunnat bli det. Jag har alltid velat ha barn.

Har du varit i förhållanden då och haft regelbundet sex utan skydd? Från vilken ålder har du haft oskyddat?
  • Anonym (Men)

Kan bara inte begripa, han tycker att ett barn typ skulle förstöra hans liv och få honom olycklig men ändå kommer han i dig oskyddat under ett halvår? Jag får inte den logiken att gå ihop. Vad förväntade han sig?

• Anonym (Men)
    Anonym (Ts) skrev 2019-02-02 20:44:28 följande:

Han förväntade sig att jag skulle göra abort! (???)

Okej så han tyckte det var en enklare lösning än dra på sig en kondom?
Svar på tråden Oklart