Inlägg från: Mongoliet |Visa alla inlägg
  • Mongoliet

Kulturministerns dåliga smak.

Bara i Sverige som sätter någon med så usel smak på en sådan post. Hon läser Läckberg & är alltså en lajvare. Synd, lite trevlig look annars men med den smaken blir hon ju ändå oattraktiv.

• Svar på tråden Kulturministerns dåliga smak.
  • Mongoliet
    cb66 skrev 2019-01-22 10:24:15 följande:

Ointressant aspekt, jag är mer orolig för Dambergs val av glasögonbågar.

Det är för lite fokus på dessa grejerna. Såg du EBT:s frilla häromdagen, lite väl flygig & ovättad. Så oväntat.
  • Mongoliet

Tycker att det är på tok för lite fokus på utseende. EBT har blivit skitsnygg alltså. Gillar även S-tjejen som fick gå när hon fyllekört.

• Mongoliet
    Pilsner skrev 2019-01-22 16:36:06 följande:

Jag försökte läsa en Läckberg-bok för några år sedan. Det var nog den sämsta bok jag läst på många år. Faktiskt den enda bok jag någonsin slängt.

Att en person som läser Läckberg ska vara kulturminister inger minimalt förtroende.

Borde inte någon kunna lämna in en misstroendeförklaring enbart pga Läckbergs-incidenten?
  • Mongoliet
    tankfull skrev 2019-01-22 16:57:42 följande:

Så kulturministern bör inte vara insatt i populärkultur då menar du? Själv läste jag Fifty shades of grey enbart för att veta vad folk snackade om, känns väl ganska rimligt att en kulturminister har koll på vad så många människor läser.

För Läckberg är ju trots allt poppis bland massan.

Ska förbundskaptenen i fotboll gå på div-6-matcher?
  • Mongoliet
    tankfull skrev 2019-01-22 17:34:18 följande:

Det är väl inget som den stora massan gör? Den stora massan har koll på landslaget.

Totalt sett så bryr sig nog fler om smålagen. Ber om ursäkt nu eftersom jag nyss läste att hennes kille spelar didgeridoo.
Svar på tråden Kulturministerns dåliga smak.