Äggdonation S:t Petersburg 2019
Grattis va kul får jag fråga tar du sprutor 2 ggr/p dag med progesteron?
Grattis va kul får jag fråga tar du sprutor 2 ggr/p dag med progesteron?
Ja det vore kul. Vår resa är redan bokad. Vi ska bo på 5th corner hotell. Ska ligga ganska nära kliniken.
Först verkade slemhinnan bra. Runt 7 efter 1 veckas medicinering. Men veckan efter så var den inte det. Jag vet inte hur tjock den var sedan, bara att den inte var bra och att de undrade om jag blött eller glömt medicinerna. Men inget av det. Nu är dosen ändrad till 3 progynon per dag plus det andra. Jag slutade förra onsdagen med medicinerna enligt planen och skulle börjat på nytt idag. Ska ha mens inom en vecka efter avslutad kur. Men tyvärr ingen idag heller. Man blir så stressad när det inte fungerar som det ska.
Tog du till V 12 ?Eller ska du ta till V32?
Togs Progesteronprov så du vet vad värdet låg på vid insättning och när du började med sprutorna?
Inte direkt lite pengar, ffa om man ska göra 3 försök.
Ja, det låter som att det är värt det! Är nyfiken nu hur informationsmötet är. Och sedan kommer vi nog börjar med IVF nr 2 här i Sverige nästa vecka. Nu är jag mental så inställd på det att jag inte kan vänta mer.
Med vilken framförhållning planerade ni in era behandlingar? Tog ni sedan semester? Jag har t.ex. ett schema som är lagt 3-4 månader innan och då det är ett nytt jobb vill jag inte ännu berätta om det hela. Att sjukskriva sig och inte vara i landet känns lite konstigt med. Hur gjorde ni det?
Hej!
Jag läser om garantipaketet för ÄG hos Olga. Ingår mediciner och förberedande undersökningar i paketpriset?
Hur går det för er som snart är på gång till St Petersburg?
Här går det bra, är i vecka 15, känns helt overkligt.
Vi drar imorgon!! Skönt stt ha kommit en bit in i graviditeten! Redan trött på piller och sprutor haha :)
Ok, tack för svar. Ungefär hur mycket har medicin och undersökning kostat för dig?