Äggdonation S:t Petersburg 2019
Hej!
Jag hakar på tråden!
Jag och min man är ofrivilligt barnlösa sen 3,5 år och har precis misslyckats med vårt sista landstingsbetalda ivf-försök. De har inte hittat något fel på något av oss utöver att jag har en något begränsad äggresurs, men det har inte sett det som något hinder för oss. Men jag känner sån frustration över att saker skiter sig och jag känner inte riktigt att jag orkar söka privat i Sverige för jag tänker att försöken där kommer att se ungefär likadana ut som via landstinget.
I måndags var jag på seminarium med Olga fertility clinic. Otroligt inspirerande! Som det ser ut nu kommer vi nog att fortsätta vår resa mot barn där.
Vi vet inte än om det blir ivf, äggdonation eller embryoadoption. Vi tänker att vi ska ta alla tester och ultraljud som krävs och sen lyssna på olgas rekommendationer.
Jag har lite frågor till er som är inne i snurran i Ryssland..... hur mycket har ni betalat för era mediciner? Jag hittar ingen läkare där jag bor som ordnar med högkostnadsskydd och vi vill få en hum om vad det kan landa på! Hur många dagar har ni behövt vara på plats i Ryssland?