Missjaas skrev 2019-02-08 14:50:25 följande:
Nej det vet man ju aldrig exakt men kan ske precis när som helst nu. Haha jaa och tror du inte då att mannen ska iväg på grabbhelg... Haha fick iaf förhandlat fram att han ska komma hem snabbt innan de åker ikväll så vi hinner med en snabbis sen får det bli massa mys på söndag också. Tänk att man ska behöva ha ångest över det också haha..
Hoppas så på att detta är vårt guldägg men ja det återstår att se. Skönt att vi har en resa att se fram emot iaf så längtan iaf går åt även till den:D
Känns så himla skönt att kunna skriva av sig här och känna samhörighet för det är verkligen svårt att förklara sig för någon som inte gått igenom samma sorg och frustration.
Ha en underbar helg du också. Försök att släpp alla tankar nu eftersom det antagligen ändå inte ger något resultat så passa på att ta lite ledigt från alla känslor och vara var o nuet
Vet att mina mellanmånader har varit otroligt befriande.
Kraam
Haha ja men visst är det typiskt!? Hoppas ni fick till det ändå i helgen och att guldägget var redo
Jo men det är såå himla skönt att läsa om andra med samma perspektiv på allt. Istället för att prata med dem som inte vet vad man går igenom och kommer med konstiga råd, såklart för att va snälla men det landar sällan väl.. inte för mig iallafall.
Helgen gick faktiskt bra för mig. Kunde släppa det hela i och med att gyn sa förra vecka att det typ var kört och att kollen idag bara skulle vara för att säkerställa. Känns bra att han va så ärlig, så man slapp hoppas för en gångs skull. Istället för att bli ett vrak två gånger så var det ?bara? förra veckan. Idag tog jag det väldigt bra när han bekräftade att ingen förändring hade skett. Och nu börjar vi med ny kur.
Har typ räknat ut att om kuren funkar så borde mitt nästa vul vara den 1 mars känns som en evighet men men vad ska man göra :)
Hoppas som sagt att ni har turen med er denna gång och att väntan inte blir för utdragen :) kram och supertrevlig kväll till dig!