Inlägg från: Soligtochfint |Visa alla inlägg
  • Soligtochfint

Försöker bli gravid ?

Hej, det är ungefär likadant för mig. För en vecka sen gjorde jag ett svagt positivt test med RFSU testa tidigt

Bild här nedan

[img=/gallery/image/5349564/full_600/phpHArvAt64786.jpg

Gjorde sedan ett dagen efter som visade svagare. Har sedan gjort nya test med andra märke under veckan som gått, och alla har visat absolut negativt....men idag är min mens 6 dagar sen och testet imorse var också negativt! Blir tokig på det här...önskar så att jag är gravid så blir så deppig när jag inte vet! Ska på mitt första besök hos bm på måndag för ett hälsosamtal och blodprov, hoppas då jag får ett riktigt svar om jag är gravid eller inte :(

• Soligtochfint

Nu började jag blöda :( hur ska jag tolka detta? Med ett positivt test och 5 negativa, och blödningen kom nu 7 dagar efter bim.

• Soligtochfint
    Värphönan skrev 2019-03-29 14:24:04 följande:

Det kan vara en genombrottsblödning. Att kroppen inte ställt in sig på graviditet än.

Eller så är det ett tidigt MF :(

Håller tummarna för genombrottsblödning!

Blöder väldigt lite mot vad jag brukar när jag har mens, har inte heller någon värk. Vad jag har läst så har man kraftig blödning och väldigt ont vid missfall, men kan tänka mig att det är väldigt olika.

Bm tyckte jag skulle lugna mig tills mötet med henne på måndag och att jag inte behöver oroa mig för mycket. Med tankarna äter upp mig :(
  • Soligtochfint
    Värphönan skrev 2019-03-29 15:16:17 följande:

Då låter det kanske mer som en genombrottsblödning :) det är ofarligt. Kanske bara är en liten blödning som slutar imorgon. Håller tullar och tår för dig! Va det på måndag du skulle träffa bm?

Åh jag hoppas det , tack så mycket :) ja måndag den första :)
Svar på tråden Försöker bli gravid ?