Josefiiin85 skrev 2019-01-30 06:53:00 följande:
Har igår ringt och bokat tid på en ivf klinik för utredning kostar 3000 kr för kolla ultraljus blod prov hormoner sperma oj återbesök. Fick tid 6/3. Fortf bara brunt och neg test så är ialf inte gravid. Tror ja har hormon rubbning eller progesteron brist. O då blir man heller ej gravid utan behöver tablett el sprutor. Blir så less. Kroppen jävlas med mig!
Gör ni ert besök gratis dit du ska?
Vänta t ialf torsdag fredag innan du testar.. vet det svårt men oerhört sällan de visa så pass tidigt . Nervöst. Men jag ska aldrig mer testa innan bestämt mig för släppa det till utredningen . Skriv gärna hur det går med testandet ????????
Oj, men vad bra att du fick tid tillslut! Till mig sa dom inget om pris alls eller något, kanske måste ringa tillbaka nu känner jag?? Fick bara en tid dit :s nej vad jag vet så kostar det, eftersom det är privat.
Ja jag har inte vågat mig på ett test än, men det kliar i fingrarna! Blir galen av allt väntande... vill liksom bara få det överstökat.... ja men du, det tror jag du gör rätt i! Japp, meddelar när jag testat... :) tänker mig fredag (eller lördag, om jag kan hålla mig tills dess)