Josefiiin85 skrev 2019-01-05 22:56:15 följande:
Tack :) jag har gjort en ultra undersökning där hon kollade äggstockar livmoder men allt såg bra ut. Problemet som läkaren sa att det kan va så mkt som spela roll allt från svag ägglossning till progesteron brist till spermier. Jag tänkte med ringa runt så man får kolla allt annat såsom ägglossningen o hans spermier. Man kanske tror man misslyckas men egentligen behöver lite hjälp för lyckas. Det tar så mkt på en, trodde inte de skulle påverka mig så oerhört som nu. Denna gången brast det totalt. Vi fick ju mens nästan samtidigt också. Förstår inte varför det va så lätt innan och nu tvärtom. ????
Okej, ja det kan nog vara en bra idé då! Tänker också att boka tid till gyn för våran del kommer lugna mig lite (hoppas jag i alla fall) för då vet man att man är påväg någonstans närmre i alla fall!
Ja vi fick ju det, och jag känner verkligen exakt samma som du.... det brast helt. Jag ser gravidmagar överallt och flera av ens bekanta har skaffat nummer 2 utan problem... och min som ÄLSKAR bebisar, det är mest den längtan som är så stor. Nej jag förstår inte heller alls. Jag hoppar så innerligt att vi båda plussar snart <3