Jag mår så illa så jag förlorar livslusten
Är gravid i v 13 och mår så bedrövligt jävla illa.
Kräks inte (eller sällan), men magen pumpar och jag kväljer hela tiden.
Kan inte äta eller dricka något som är det minsta lilla sött, inte heller vatten. Är så törstig så jag nästan går under.
Är i princip sängliggande vissa dagar och blir sjukt nedstämd. Vet inte hur jag ska orka.
Förra graviditeten mådde jag illa precis hela tiden, även om det blev lite lättare mot slutet. Bestämde då att jag ALDRIG skulle skaffa fler barn, men tydligen glömmer man...
Inga sea bands hjälper, ingen medicin.
Går på akupunktur som hjälpt jättebra vissa gånger, andra inte alls. Tyvärr sitter effekten bara i ca 36 timmar så även de gånger det hjälper så är lyckan kortvarig, och när illamåendet sätter fart igen så mår jag ännu sämre psykiskt.
Har gått ner drygt 3 kilo i vikt.
Jag googlar och googlar efter något som kan hjälpa men blir bara så ledsen då de enda råd som finns är att äta en macka innan man kliver ur sängen, och att ta det lugnt.
Herregud! Om det ändå varit så lätt.
Känner mig som en värdelös mamma som knappt klarar av att ta hand om mina äldre barn.
Tack och lov är pappan föräldraledig en månad nu, men jag känner mig ändå värdelös.
Har givit upp hoppet om att hitta någon lösning, vill nog bara skriva av mig och se om någon annan är i samma sits.