tesselessan skrev 2019-02-27 14:25:24 följande:
Modigt skulle jag inte kalla det. självdestruktivt snarare. Blir ju så extremt ledsen varje månad mensen kommer. Vet inte hur många gånger jag skapar önskelistor hos olika klädföretag för att sedan arg radera det när mensen kommer och sen lagom 1 vecka innan mens vara där igen och lägga till favoriter. och då är jag inte ens intresserad av kläder i vanliga fall.
men jag har blivit bättre på att undvika det. förra gången när mensen var 4 dagar sen och jag hade alla symtom för graviditet så var jag såsåssåååååååå nära på att faktiskt beställ hem massa kläder. och det knäckte mig nästan.
min familj försöker locka med mig till ullared men jag har regel att jag inte ska åka dit förrän jag är gravid nästa gång och jag börjar få slut på ursäker till att inte följa med för jag älskar ullared.
Jag är ju lite pessimist av naturen så var tidigt inne på att inte köpa nått fören ett plus kanske tom vänta till v 12. Men vill ju ändå planera så gjorde listor i huvet vad man behövde, det har ja nu sluta med sen ett tag tillbaka för det är så ledsamt.
Med min första normallånga men konstiga cykel så blev jag ju full med hopp så köpte två små sockar som jag hade tänkt slå in och ge till sambon vid plus som överaskning. De har nu legat och håna mig i ryggsäcken i 1 år så flyttade dem längst in i en låda för 1 månad sen så jag slipper se skit en. Har inte orka berätta det för sambon än för blir ledsen av att bara tänka på saken.
Min syster lovade mig också alla saker från hennes yngsta och sista och de bor trångt och långt bort så snart kommer nog frågan om vi ska hämta det eller om hon ska ge det till nån annan. Då måste jag förmodligen förklara för henne också eller bara hämta grejorna...
Huga det här var jobbigt, nu förtränger vi sakerna ett tag till.