Kul med lite fart i tråden. Saknar att skriva och få lite uppdateringar!
Min dotter är nu exakt 2.5 månad och vägde henne i går och vägde då ca 4800 g och var ca 56 cm lång. Så hon har växt som tusan! :)
Efter att ha haft mkt ont i magen mellan v 4 och v 9 ca och vi var på akuten och fick mjölkfri ersättning, vilket tog ca 4 v innan det blev bra med, så är hon nu en ny bebis.
Enkel som tusan (känns skönt att få känna på det också eftersom jag inte haft den turen med mina andra barn!) men är medveten om att det kan ändras, men nu är hon som hon var de första 3 v i livet!
Hon äter bara ersättning nu. Hon vaknar ca 6 på morgonen och så somnar hon om igen vid 8...skulle nog helst somna om tidigare men eftersom jag ska lämna de stora barnen då så får hon vänta tills dess... och sover sedan mellan 8-12 (ibland faktiskt längre) ute i vagn (inne sover hon max 1 timme!) och så är hon vaken ca 1 timme och somnar om igen vid 13-tiden och sover till 15 och sedan är hon vaken till 18 (ibland nån powernap på ca 30 min vid 16 tiden) då hon lägger sig för natten.
Är lite halvvaken men rätt nöjd mellan 18-20 (men för trött att vara uppe) äter sedan och sover sedan till tolv, äter, somnar om och sover till 04, äter och somnar om till 06!! :)
tänkte försöka om man kan ta bort 04 maten så småingom men är ju sjukt bra ändå för att vara så liten.