Anspråkslös skrev 2019-02-09 14:40:24 följande:
Längesen jag var inloggad här nu, men jag måste fråga vad ni tror. Jag är i v 10+4 och har haft rostfärgade flytningar eller blödningar de senaste dagarna (tors, fre och idag). Jag har inte behövt använda binda alls, men märker det nästan varje gång jag är på toa.
Jag har inte direkt haft ont, bara lite nån gång nere på höger sida eller vad jag tror är magknip (dwt känns ju annorlunda).
Samtidigt har jag symtom, cravings som tusan - och jag är trött. Igår och idag har jag varit så otroligt trött. Mår mindre illa numera, men sånt kan ju förändras och behöver inte betyda något.
Jag vill inte oroa mig för missfall eller så, men undrar verkligen vad det kan vara, om det kan vara naturligt.
Vad tror ni?
Jag ska ändå ringa bm på måndag pga har inte fått tid till kub hemskickad, så ska fråga då - men tror ni att det räcker? Jag är så sanslöst trött och vet ärligt talat inte om jag orkar ta mig till gynakuten. Men borde jag?
Nu har jag än så länge, tack och lov, inte haft missfall, men min bästa vän har haft två. Lite blödningar/blodiga flytningar är ju väldigt vanligt, läs på 1177. Enligt min bästa vän, vilket lugnade mig lite, så märker man av ett missfall. Du störtblöder alt blöder väldigt mycket. Är det lite längre gånget, alltså då menar jag runt v 10, så får man även extremt ont, typ krystvärkar, beskrev hon det som. "Du kan inte missa ett missfall". Låter läskigt och hemskt, men det kan lugna en också. Tror inte det spelar någon roll om du åker till gynakuten, för vad kan de göra där? Går ju inte att hindra eller liknande. Skillnaden är om du har riktigt ont eller blöder massor. Blir det värre, boka en tid hos gyn för ett vul. Har du sett ett hjärta slå? Kram ????