Anonym (chockad!) skrev 2019-10-02 07:13:28 följande:
jag har en britax smile. nöjd och missnöjd ;)
Jag älskar själva chassit men jag är missnöjd med liggdelen, mest pga suffletten och "åkpåsen" som är till. Tänker dock att liggdelen har man ju bara ca 5-6 månader så ska härda ut för att se hur sittdelen är.
Mina andra barn bytte jag vagn MÅNGA ggr ;) men ska försöka låta bli denna gång :p haha
Vad har du för vagn?
Min lilla blir 4 v i dag! Helt galet. Första 3 v var jobbiga med maten och hon gick bara ner i vikt, inte upp...varit på BVC var och varannan dag, strulat med amningen, testat olika varianter av att ge ersättning, mycket skrik osv men nu känns det som om det lugnat sig lite grann och kanske kan man få till några rutiner.
Vi har en kronan city som vi fick av en släkting så har inte köpt någon vagn. Den funkar helt okej men den knarrar endel trots att den inte är använd så mycket, svårt att komma åt varukorgen och hjulen liksom låser sig ibland så det går inte att köra med en hand och den drar lite åt ena hållet. Kanske saker som är enkla att åtgärda, jag vet inte haha. Den är dock hyfsat smidig, kan snurra vagnen ett varv utan problem i vår trånga korridor i hallen och den funkar oväntat bra att köra även i skogen. Men kul med omväxling så jag funderar på en joolz nu haha. Jag har också bytt vagn många gånger med mina stora barn. Då var jag mest nöjd med en Emmaljunga citycross och en bugaboo frog av de jag testade och minst nöjd med en carena free. Men det är ju många år sedan de åkte vagn så det har ju hänt endel i barnvagnsvärlden sedan dess!
Skönt att det börjat ordna sig med matningen, det är tufft när den inte flyter!