Bf September 2019
Har varit inne pga förvärkar. Ska snittas och ville veta om de gjorde nån skillnad men igen påverkan.
Sammandragningar sedan många veckor men nu med värkar också.
Tyvärr verkar tiden få ha sin gilla gång
Har varit inne pga förvärkar. Ska snittas och ville veta om de gjorde nån skillnad men igen påverkan.
Sammandragningar sedan många veckor men nu med värkar också.
Tyvärr verkar tiden få ha sin gilla gång
Nä tyvärr inte eftersom bebisen troligtvis är liten så vill de nog ha den inne så länge som möjligt. Får härda ut 2-3 v till :(
Inget hjälper direkt... Jag är inte den bästa personen på att vila ???????? men intalar mig att 2-3 v är kort tid men tanke på hur länge man väntat innan
Har satt den bak. Hört att det ska vara det säkraste, varför vet jag inte dock.
Jag åker sällan långt själv. Har isf mina äldre barn med eller min man. Kortare bitar tänker jag att hen väl får skrika haha
Min minsting skrek från punkt a till b och han satt fram... Blir mer stressande tycker jag och risk att msn gör nåt dumt när man kör...
Imorgon kommer min bebis!! Skulle egentligen Ha snittats redan igår men det blev flyttat som jag skrev om för ett par veckor sedan. Känns helt galet. Och nervöst!
I mina tidigare graviditeter har jag varit så dödstrött på att vara gravid att det varit som om kroppen vräkt bebisarna men den här gången känns det som att jag fått må lite för bra för att det redan ska vara dags trots att det bara är en vecka innan BF hehe.
Jag har ju snittats förut men då var det akut så hann inte oroa mig så mycket men nu blir jag mer och mer nervös inför själva operationen och läkningen efter.
Vet inte ens vad jag ville med detta inlägg, är väl bara exhalterad inför morgondagen och måste häva ur mig lite hahaha!
Så spännande. Stort lycka till.
Jag är dbitad 2 ggr planerat och det var hur bra som helst. Mådde superbra från dag 1. Läkningen gick fint inget direkt ont heller!!
Jag har 2 v kvar nu sedan kommer min bebis tjoho
Åh, lycka till! Vad härligt och speciellt att veta att bebisen kommer i morgon! :) Då blev det ändå lite tidigare än vad du befarade? Kommer gå toppen!
Lycka till! Kommer gå jättebra! Minst sagt avundsjuk- här är det ca 4 veckor kvar. Men det smakar ju faktiskt bättre att säga 4 än 15 veckor kvar -hahaha.
Först vill jag säga stort lycka till i morgon!
För det andra vill jag säga att jag är grymt avundsjuk. Jag är så dödstrött på att vara gravid och att inte få må bra en enda dag. Ja, inte avundsjuk på det där med snitt då.... :) Jag är livrädd för att någon ska skära i mig så det hoppar jag gärna över. Jag mins inte att jag var så här slut när jag väntade de andra två.
Än en gång, stort lycka till.