Ourlittlesecret skrev 2019-04-11 12:56:42 följande:
Jag är också första gångsföderska :) just när de började kännas var jag inte säker på vad det var jag kände men på kvällarna just kunde de ?bubbla? till. Fast de va mer som en mask eller nått som kräla fram blandat med en fiskstjärt xD. Då var de inte varenda kväll.
Nu är jag säker på att de är barnet för häromkvällen när jag och sambon låg och kramades kom de en ordentlig buff just under naveln, gick inte att ta miste på och när jag satt framför datorn sen iförrgår så då gick de inte att ta miste på att de va pyret. De liksom sprattlar som en fisk eller nått svårt att förklara. Nu känner jag det på morgonen när jag vaknar och på kvällarna just före ja ska somna så är det nått som rör sig där inne :) nu väntar jag bara på att sambon också ska börja få känna.
Jag har legat och kännt efter sååå mycket på morgonen och kvällen och inbillat mig att jag känner nåt, men icke. En kompis sa ?när det händer så vet du, även om man brukar behöva att det händer flera gånger innan man är säker?. Det är därför jag undrar hur sällan det kan komma i början.
Jag satt på huk mot en vägg och åt en burgare, så magen trycktes ihop lite även om jag skrevade. Kanske var det därför jag lyckades känna nåt, långt ner kändes detprecis mot ovankanten av blygdbenet, som ett sprattel eller som att nån ålade förbi på insidan. Men blir så otålig för har inte känt ett skvatt sen dess (var i tisdags, så 2 dagar sen). Men sitter inte så särskilt ofta pga inte alls bekvämt haha, kankse förklarar saken ^__^