Bf September 2019
Vi köpte en ny vagn. Hade först tänkt köpa beggad men hittade exakt den vi (jag) ville ha nedsatt med 2000 kr. Så en sån fick de bli. Säng köpte min mamma beggad av en kollega :) vi var extremt tidigt ute, köpte vagnen redan efter KUB.
Lite klagolåt: fortfarande sjukskriven för illamående. Vecka 18 nu, vetefan hur de här ska gå alltså?? Går de inte över snart blir det en lång sommar och jag behöver verkligen jobba så mycket som möjligt i sommar.. (studerar)
Sen nån annan som är extremt kissnödig? Jag skämtar inte att förra natten var jag uppe säkert 8 gånger mellan 21-06. Inatt somnade jag först kl 3 och då hade jag kissat säkert 2 ggr i halvtimmen från kl 21.. Blev till sist tvungen att väcka sambon för jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Var på toa, gick till sängen och det kändes som om blåsan skulle sprängas. Har inte uvi för det testades förra vecka 2 gånger på grund av att jag vägrade tro på första provet.
Sen kan jag inte heller bestämma mig om det är mysigt eller läskigt när bebisen rör sig xD känner nått varje dag nu, blir bara mer och mer för varje dag. Dom sa att jag hade moderkakan i framvägg men jag har känt av nått enda sedan vecka 16.
Ursäkta min klagan!