Ourlittlesecret skrev 2019-03-26 15:19:22 följande:
Avreagerar mig lite... sjukskriven ytterligare 3 veckor pga av illamående. Så om de inte släppt på dom veckorna har jag snart spenderat 6 veckor i soffan. Tiden går så fruktansvärt långsamt.
Sen har jag även börjat få foglossning så om jag mot förmodan kommer mig ut med hundarna en stund så får jag förbaskat ont i ryggen och ljumskarna till kvällen :((
När kommer det där glowet man läst om? Just nu känner jag mig endast lönnfet, lat och oduglig :?( tur jag har världens finaste sambon som hjälper mig så mycket han kan!
Tror tyvärr inte glowet finns för alla!! Jag har aldrig gillat att vara gravid. Det enda jag gillat är när sparkarna kommer...men annars hatar ajg verkligen att vara gravid även om jag är sjukt tacksam att jag KAN bli gravid!
Har två barn sedan tidigare. En var rätt lugn i magen. Han sov och han var vaken. I slutet var det liksom rätt mkt lika varje dag. Visste ungefär när han var igång osv.
Mitt andra barn var helt GALEN i magen och när han kom ut var han likadan, vilket senare resulterade i en ADHD diagnos haha så han var livlig från start liksom.
Nu är nr 3, är i v 16 och jag har känt av den flera ggr, speciellt när jag sitter ner med magen "ihoptryckt"... så jag är liiiite rädd för vad det ska bli för krabat hahahaha