Bf September 2019
Nu känns det lite bättre även om jag vill invänta RUL om 5 v ca för att vara säker på att allt ser bra ut! Men det hon kunde se i dag med hjärta, magsäck, hjärna, ben, armar, storlek osv såg bra ut så antar att det ser bra ut då också.
Det är lite lättare nu att kunna planera.
Jag tänkte berätta för chefen denna eller nästa vecka. Jag kommer ju gå redan i mitten av juni så är ju bra för dom om de har vikarie (börjar med 4 v semester och sedan havandeskapspenning). Vet redan nu att de har dåligt med folk MED mig medräknad!!
Sedan ska jag väl kanske berätta för lite vänner (bara två av mina närmaste som vet...).
Jag vill även börja titta på lite grejer som vagn mm. Det kan ta ett tag att hitta nåt man verkligen vill ha.
Har ni några såna där "måste" saker när det gäller att ha hemma när bebisen kommer (förutom då säng, vagn och bilstol kanske).
Jag vill absolut har en bärsjal. Hade inte det till min första men han älskade vagnen. Min andra var galet tokig i att INTE vara i vagnen utan PÅ mig, så köpte en sjal sent om sider och det var det bästa jag gjort. Så vagn, bilstol, säng, bärsjal, lite kläder och en amningspump är nog mina måsten :)