Bf September 2019
Tänk denna ständiga oro. Mått väldigt illa några dagar och behövt ta Lergigan comp. Sen igår mår jag mindre illa, behöver knappt ta tabletter. Samtidigt är molvärk och bröstömhet kvar. Försöker vara lugn men det är ett helsike när symtom minskar sådär. Någon som känner igen sig från tidigare graviditet och kan lugna mig?
I vecka 5-6 molvärk, uppsvälld mage, sträckningar i ligamenten. Bara lite ömma bröstvårtor.
I vecka 6-7: yrsel, åksjukekänsla, panikhungrig på 5 röda, och åksjuk om jag ingen äter. Dödstrött hela tiden. Men inte lika svullen längre. Knappt någon molvärk.
Vecka 7-8: inte lika trött, och inte heller så uppsvälld mer än efter maten. Otroligt ömma bröst så jag knappt kan röra dom! Blir extremt hungrig snabbt. Förr förändrat luktsinne, tycker allt luktar väldigt starkt! Knappt någon molvärk.
Och nu senaste dagarna har jag börjat få ont i ligamenten om jag ställer mig snabbt eller nyser utan att dra upp knäna. Hugger verkligen till! Men som sagt, vad jag känner varierar hela tiden. Ibland öfrsvinner nåt symptom i en eller ett par dagar och kommer sen tillbaks, eller byts ut av nåt annat... Du behöver nog inte alls vara orolig!