Bf September 2019
Är det bara jag som är knasigt nyfiken på bebisens kön? Vill få en bild av den lilla/lille..kunna hitta på namn..leta fram kläder..veta vilka jag ska spara o vilka som kan slussas vidare..! :)
Har ni hört talas om the nub theory? Vad är era erfarenheter av den? :) Som jag förstår vetenskapligt och inte avfärdat som Ramzi , skallformen, bakingsodartestet, rödkålstestet m.m
La upp ul bilder från kub i flera av dessa grupper i förra graviditeten och de flesta sa pojke trots mina dåliga bilder ..vilket det oxå blev! :)
Den här gången är bilderna tydligen ännu sämre att se på..men de 4 personer som vågat sig på att gissa tror alla ev tjej! Får se! ;)
Jag har aldrig fått så sent rul som nu! 2dgr innan v 21! :( Brukar vanligtvis få rul i v 19 ca! Ringde o bad dom tidigare lägga pga av oro då jag inte kännt lika tydliga rörelser som förut..men icke! :( Hon ville inte göra det tidigare än så för att kunna se bra! :( Va fn! :( En månads väntan till känns evig..
Hah nej vi vill också veta kön. Vi ska ju göra NIPT på tisdag så får väl veta inom två veckor =) Är sådär praktiskt lagd att jag vill shoppa pojkgrejjer till pojke och vice versa. Så för mig skulle det inte gå att inte veta kön haha
Sen för oss spelar det ingen roll vad det blir vi är lika glada för båda. Vi vill bara veta för shopping =)
Ser nästan fram emot att få komma till RUL och svara med att vi vet redan kön om dom frågar oss om vi vill veta. Känns inte som ett jätte vanligt svar. XD