LittleSunshine84 skrev 2019-01-22 15:48:32 följande:
Barn är verkligen livet!
Jag hoppas verkligen du får sova i natt. Man borde typ få hjälp med sömnen natten innan. Vet du tiden för ditt snitt?
Jag sover så dåligt nu, inatt typ ingenting. Den lilla bökar som attans vid 22 och jag kan bara ligga på ena sidan. Sen kan jag inte sova pga mkt tankar, stress och oro. Jag måste söka hjälp för det snart, är sömnstörd annars och sover bara med sömntabletter (har gjort det i flera år). Har verkligen hållit ut denna graviditet men snart orkar jag inte mer.
Sen så vill sonen sova med oss och då blir det trångt i vår 160cm säng. Hans säng står redan brevid vår men att sova med mamma och pappa är bäst.
Har ni bestämt namn?
Kan inte sluta tänka på att det här nog blir sista barnet. Mina graviditeter är inte roliga.
Ja barn är det bästa i livet! Vår tvååring vill också sova hos oss då och då, gärna när han är lite krasslig, hans säng står i vårt sovrum. Vi har dock en 180 säng men ändå så lyckas han alltid tränga ut mig (tydligen duger det baea att ligga nära mamma..). Nu har vi skaffat en bedside crib som lillasyster förhoppningsvis kan ligga i, även om jag är säker på att hon helst vill ligga och amma hela natten som yngsta sonen.
Jag tänkte också att förra graviditeten skulle vara sista, mest pga åldern och för att vi hade sånna problem med att få till nr 2. Men det gick lite annorlunda...
Men nu är det sista! Vi är båda 40 (eller jag fyller snart) och vi har 2 friska barn och förhoppnigsvis en till som är frisk så mer kan vi inte begära. Jag tror också att jag känner mig färdig med att vara gravid, den här gravidteten har jag inte alls njutit som jag gjorde med nr 2. Mest varit less. Och hon har även gjort mig orolig för att hon inte alls rör sig så mkt som sina bröder, det kan bero på att hon hela tiden legat med huvudet uppåt medan brorsorna vände sig tidigt. Nr 2 kunde verkligen hålla mig vaken hela nätterna
Inget namn än, vi vill se hur hon ser ut och så
Ni då, har ni nåt namn? Ni vet att det är pojke eller minns jag fel?