Planerat snitt i januari?
Är väl fantastiskt att livet kommer emellan!:)
Jag känner mig som flodhäst AB. Mkt krämpor just nu. Ont under höger revbensbåge så jag kreverar ibland.
Hur lång innan bf har du fått ditt snitt?
Är väl fantastiskt att livet kommer emellan!:)
Jag känner mig som flodhäst AB. Mkt krämpor just nu. Ont under höger revbensbåge så jag kreverar ibland.
Hur lång innan bf har du fått ditt snitt?
Dags för dig strax? Jag har blivit sjukt nervös och bara gråter över att det närmar sig.
Det gick bra! Blev flyttat till 6 januari. Kom hem igår och vi mår fint
Grattis till alla bebisar , jag ska göra
Planerat kejsarsnitt i februari -
Vi ska snart ha planerat i februari.
Och snart är det inskrivningssamtal - jag undrar hur lång tid ert samtal tog på sjukhus , vad fick ni göra , vilka personer fick ni träffa?
Tack!
Jag har inte alls ont längre. Ömmade vid vissa positioner och rörelser de första dagarna bara.
Glömmer ofta bort att jag är snittad och inte får lyfta tungt.
Snart dags för dig!! :) hur känns det?
Men hon kommer ut till sin kärleksfulla familj som tar hand om henne med hjärta och själ. Tänk barn som föds vaginalt som pressas ut genom fosterkanalen, det är en chock för dom också!
Det kommer att gå bra! Snart är hon här! :)
Jag ringde avdelningen för planerade snitt idag för att få mer info. Har inte fått ngn info alls och är ändå i v33 nu! Så väntar på att dom ska ringa upp.
Jag pratade med avdelningen idag och hon sa att jag var uppskriven hos dem och har fått en inskrivning den 7/3 och ett snittdatum 11/3! Stort, såå stort.
Hoppas du verkligen får som du vill ha det :)
En vecka innan BF så v 39 är det? Eller hur räknar man? Haha. Känns så bra att ha fått det bekräftat.
Var gör du ditt snitt? Gör mitt på SÖS i Sthlm.
Vad jag förstår visas man runt, gör hälsodeklaration, blodtryck, blodprov etc. Man får träffa personalen som ska ta hand om en och även narkosläkaren om man vill. Sen får man den exakta tiden.
Ah, jag förstår. Bf var satt till 18/3 och snittet blir 11/3.
Förstår att det hade känts bättre med mer info och ett personligt bemötande.
Skönt med hjälp av svärmor! Min mamma hjälper till och hämtar från dagis den 11/3 och sover eventuellt kvar så mannen kan stanna första dygnet med mig och bebisen. Vad jag hört måste man ligga kvar två dygn efter snitt? Vet inte om det stämmer. Hur länge planerar du att stanna?