Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Var och träffade min BM igår för första gången. Bokat in första ultraljudet 25/4, vill att tiden ska springa förbi. Vill bara få de första veckorna gjorda, vill så gärna att det ska gå vägen.
Hon sa att jag ska få träffa en läkare hos dem, det var visst redan bestämt från början pga mitt mående. Så det var jätteskönt att känna att de vill att det ska bli så bra som möjligt och att jag inte ens behövde be om det. Vet inte när jag får träffa läkaren än dock.
Känner hur min ångest har ökat och att mina säkerhetsbeteenden tyvärr ökat efter medicinstoppet. Min psykolog var självklart sjuk igår, så har inte träffat henne än. Vi får se hur det blir, vill tro att det kommer gå bra, men jag är jätterädd för att hamna där jag var för ett år sedan innan jag fick den där mirakelmedicinen! Jag fick panikattacker av att vara på samma våning som min sambo, usch, var riktigt illa däran. Medicinen var verkligen en totalvändning, och nu är den borta. Har känt att det varit min säkerhet, men måste inse att jag klarar mig utan den! Ska klara detta!
Är i v 5+2 idag :)