Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Åh. Jag hoppas innerligt att det går vägen (hela vägen) denna gång :)
Åh. Jag hoppas innerligt att det går vägen (hela vägen) denna gång :)
Men smärtan?! Ska det göra så ont att man svettas och kräks? Jag brukar ha ont vid äl men detta är löjligt vilken smärta efter otrivelle! Någon fler som tagit och känner igen?
Usch va jag mår dåligt av ovitrellen.. är på sjukt dåligt humör och mår illa konstant. Oh tröttheten!!! Jisses, visste inte att man kan sova så mycket! Är det fler som haft så eller är jag sjuk?
Tre dagar efter äl och tiden verkligen släpar sig fram speciellt nu efter sprutan när man känner sig riktigt gravid ovh vet att man inte är det. Det är sååå jobbigt. Förstå gången också men börjar redan tvivla på fler då jag mår så fruktansvärt dåligt.. ja jag hänger mycket där. Ska kolla om någon känner igen, tack för svar!
Hur många dagar efter ÄL är du nu?
Jag har aldrig testat Ovitrelle, så har tyvärr inget stt komma med.. Men hoppas du mår bättre snart!
(Har du varit inne i någon av Letrozoltrådarna och kollat? Där finns det nog många som använt Ovitrelle?)
Men grattiiiiis!!!!
Åh herregud åh herregud åh herregud!!!
Vi borde göra en ny tråd för 2020 bebis :)
Det här är så spännande! Fått ovitrelle och testade negativt igår. Idag fick jag översta (gårdagen nere) va tro ni?!
Dagens nere gårdagens uppe, va tror ni? :)
Kanske bättre bild för här är båda blöta. Dagens uppe gårdagens nere :)
Yeeey! Superspännande! Ska köpa cb idag tror jag :)
Jag skymtar ett streck på den nedre. Gud vad spännande!
Vilken dag är du på?
OK. Lycka till! Håller tummarna
Jag testade ju inte innan ÄL+11 men fick svagt utslag då på mitt testa-tidigt test. Såpass svagt att jag var säker på att det var ett spökstreck! Men det var också en stav, inte sticka. Tycker stickorna verkar enklare att se svaga streck på.
Då jag brukar testa starkare på em av någon anledning så testade jag igen. Ja jag va på affären men dom hade varken testa tidigt eller nåt annat än RFSU. Suck!
Men va tror ni? Något är ju där?
Em uppe och morgon (typ 06) nere
Bättre ljus. Nyss uppe, nere imorse
Det är ju streck där, definitivt! :)
Tack! Men negativt idag.. fattar inte vad min kropp håller på med :(
Så märkligt, har aldrig haft några problem med RFSU. Jag tror stenhårt på det där plusset, hörru! NU ÄR DET DU SOM SKA BLI MED BARN<3
Inleder försök nummer 22 nu efter mitt elfte missfall :,(
Har alla försvunnit :(? Hur går det?
Haha ja jag undra om alla övergivit gruppen. Kul höra från dig!
Vad är det för spruta? Förlåt men ingen koll.
Vi missade också äl- typiskt men dom misstänker att jag inte har Äl så.
Oj och i alla tider har man hört det är så bra med bra immunförsvar. Hur mår du mitt i allt? Vi ska på slut samtal imorgon. Läskigt
Idag behöver man pepp och styrka! När allt känns tröttsamt och man knappt vet vad man kämpar för ( jag vet men ibland tappar man bort sig i ledsamhet)eller oron för vad framtiden har.
Skickar massa tisdags kramar till er <3 För allt kämpande och önskar all lycka till er.