Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Va kul :) bim-5 är jag på
Äl+9
Va kul :) bim-5 är jag på
Äl+9
JAg kommer testa varje dag tills jag ser ett tydligt pluss men tror ialf om jag är gravid att det kommer på lördag :)
Är det starkare idag? Dagens nere, igår uppe. Tacksam för svar då jag inte kan prata med min make pga att han blir så ledsen efter nio missfall,.,
Men gud, det är starkare! Jag blir helt exalterad här, haha. ÅÅHÅHÅHÅHHÅ
Jaa, det finns ett streck där!
Har det blivit starkare? Jag avlider här!
ÅH! JAG SVETTAS! GRATTIS! Hoppas så att det går vägen nu, men nu oroar vi oss inte förrän vi måste. Det här kommer gå bra Har du fått positivt på digitalt tidigare eller du kanske inte har testat med dem. Har du berättat för din man?
Det här gjorde min dag och jag ber till de högre makterna att snabbisen imorse resulterar i en bebis för min del
Någon som har bf okt/nov och vill hänga med i en grupp på fb? Pma mig namn kan jag lägga till :)
Jag är tillbaka. Har fått mitt tionde missfall. Vet inte om jag orkar mer nu. Det är inte fastställt men jag blöder floder och ska lämna hcgprover nu i omgångar. Lämnade mitt första igår. Är så ledsen och arg på min kropp :(
Men vännen, vad ledsen jag blir. Vet inte vad jag ska säga, skickar en stor styrkekram Bara skriv om du vill prata med någon utomstående. Vilken tomhet :(
Tack så väldigt mycket!!! Och jag hoppas du kryar på dig och snart får ett plus!! <3
[quote=79475435][quote-nick]lilagrodautanben skrev 2019-02-28 17:24:19 följande:[/quote-nick]
Tack så mycket, är väldigt tom. Känner inte ens sorg nu. Bara en massa svart tomhet.. sorgen kommer väl som en käftsmäll snart..
Ibland finns inga ord som beskriver vad man känner! Jag beklagar, önska jag kunde lätta din smärta :( Vad tråkigt verkligen!
Massa kramar till dig / er.