Kullan90 skrev 2019-02-12 22:17:53 följande:
Men va? Skojar du?! Känns ju väldigt oseriöst! Finns det möjlighet att byta läkare kanske? Annars får du försöka stå på dig? Tycker det är din tur nu! Din tur att få må bra och ha flyt. Din tur att få en liten knodd <3
Doftljuset skrev 2019-02-12 22:42:46 följande:
Instämmer verkligen <3
Det är för att jag ligger inom den svenska referensramen för TSH. Då är man inte sjuk helt enkelt. Hade jag bott i USA hade jag legat utanför och kanske blivit diagnostiserad med subklinisk hypotyreos. Dock tycker alla läkare olika om huruvida man ska behandla det. Hade Sverige 2009 ändrat sin referensram till max 2,5, som många sköldkörtelexperter kampanjade för, hade jag definitivt legat utanför.
CD32 idag och nästan positivt ÄL-test på morgonen, så borde bli positivt under dagen. Kan man ha varannan cykel? Bortser man från de tre första cyklerna som fortfarande påverkades av p-pillrena har jag haft ÄL CD32, CD18 och nu troligtvis CD33. När jag var på VUL den förra långa cykeln sa hon att jag precis ägglossat från vänster äggstock och att den såg dominant ut. Funderar på om det kan göra att den inte påvetkas av rosenroten? Att den är för stark i sig själv så att bara cykler med ÄL från höger blir kortare?
Hursom så är denna ÄL körd eftersom vi inte setts sen helgen.