Doftljuset skrev 2019-02-24 20:46:36 följande:
Jag ska sätta mig ner och titta igenom ordentligt, tittade lite på "justissemetoden" och det verkar absolut vara bra och mycket intressant att fördjupa sig i. Kroppen säger ofta till och mer tydligt än man tror eller lägger märke till många gånger. Har du varit i mycket kontakt med henne och fått råd och tips?
Vad är tecknet på sköldkörteltest? Har så långa listor med tester och fattar inte ens hälften. Fast det är som du säger, det kan vara minsta lilla rubbning som inte stämmer som kanske också är enkel att åtgärda för att maskineriet ska fungera. Jag mailade en fertilitetsklinik, och ska pratas vid i veckan. Får se vad dom säger.
jamåduleva skrev 2019-02-24 15:38:42 följande:
Men gud, tog ett ÄL-test nu och det är positivt! Jag gick in i det fertila fönstret idag och tänkte börja testa i övermorgon typ. Tog dessutom testet med väldigt utspädd urin och har knappt hållit mig, tog för skojs skull. Skit pommesfrite nu måste det sexas, här ligger vi efter utav bara fan!
Kör hårt! Lycka till
Tror det heter Tyrotropin (TSH), kan stå ett P framför eller nåt, betyder bara vad för slags prov det är, p står för plasma tror jag, inget att bry sig om.