Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Blev inget denna månad heller. Mensen kom idag. 1 dag senare än beräknat så det blir nya tag! Undrar vad det rosa aktiga var som kom tidigare då det sen inte kom något alls på ett par dagar? Aja. Men lite besviken känner man sig ju när man fick upp hoppet lite. Igen. Känns bra iaf att mensen verkar rulla på som den ska. Var lite orolig för det från början när jag käkat p-piller så många år och när det inte ens kom en p-pillermens där första månaden. Har varit väldigt många på sistone i mina sociala medier och omgivning som gått ut med att de väntar smått i år. Finns ju fortfarande ett par månaders chans detta år att det kan bli en liten även här detta år men det återstår att se. Annars blir det när det blir. Funderar på att avvakta med ägglossningstest ännu en månad och försöka lära mig att lära känna min kropp och dess signaler lite mer och sen slå till med tester i mars om det inte tar sig nu i feb heller. Får se om jag kan hålla mig. Hur gör ni andra?
Haha, jag köpte hem skitmycket tester från billigatester.se så jag känner att jag måste testa. Har lite panik att jag skulle bli gravid nu, vafan ska jag göra med alla tester då? Men jag hoppas så att jag får det ?problemet? med ;)
Om du vill kan du ju börja tempa, det ger en bra koll på cykeln.