Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Hej! Hoppar gärna in här med. Kör på anonymt ett tag då omgivningen inte känner till att vi planerar smått och vill slippa nyfikna frågor. Slutade med cerazette 10 dec. Trodde naivt att mensen skulle komma efter bara 2-3 dagar som den gjort tidigare vid uppehåll eller miss av piller men den har fortfarande inte dykt upp. Har gjort graviditetstest som varit negativa. Läst att det kan ta månader till år innan den kommer igång igen efter cerazette användning och denna gång har jag kanske även åldern emot mig. Blir 35. Var under 30 med mina två första. Den första tog ca 3 månader och den andra 2 månader och hade mellan 1 och 2 ätit p-piller i flera år även då. Har för mig att mensen kom igång inom 1 månad då. Ska bli intressant att se hur länge det dröjer nu även fast det även skrämmer mig ifall den inte kommer alls? Längtan den växer och växer för varje dag. Sambon längtar så han nästan spricker. Det är hans första. Vore hemskt sorgligt om det inte går vägen :/
Vi får hålla alla tummar och tår för att det går vägen och att kroppen kommer igång :D