Karma91 skrev 2018-12-18 16:19:50 följande:
Jag har kört med vanliga stickor några dagar innan jag trott att äl ska ske, sen när stegringen börjat synas har jag använt digitalt för att slippa undra vad som är pos och vad som är nästan pos. Fungerade super denna gång! Fick gladgubbe endast en dag men hade inte kunnat urskilja den från andra vanliga stickor, såg ungefär lika pos ut på 2-3 av dem.
Flytningar är svårt tycker jag, har väldigt sparsamma äl flytningar så det är inte så tillförlitligt för mig, skulle ha stor risk att missa då.
För mig har det varit hjälpsamt med typ Fertility friend för att komma ihåg att ha koll på allt, där finns dessutom en fantastisk informationsbank, har lärt mig så mycket av alla små tips och förklaringar :)
Jag brukar köra med natural cycles. Den har lärt mig mycket men öppen för nya sätt hela tiden. Går det inte vägen denna gång ska jag nog också köpa digitalt.
Det var enda jag fick som högsta stegring denna månad. Nästan positiv, vad tror du? Blir väldigt osäker. Dock höjdes tempen efter dagen för ev ägglossningen. Fertillity friend finns inte på svenska va? Kändes som väldigt mycket information att ta in fast den verkar ju himla bra. Tips på vad man ska börja med för komma i gång..
I natt vaknade jag flera gånger för jag fick sån menssmärta, och känt av den hela dagen. Gått bak i ryggen nu. Dock kan väl ingen befruktning redan skett. Vad ens önskan kan skena iväg ibland.