Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
När tog du CB advanced senst? Om man inte tagit något på 3 dagar eller vad det är så nollställs det för att kalibreras och då visar den negativt första gången oavsett om du har äl då eller inte Så du kan ha haft äl ändå även om inte CB visade positivt
Håller verkligen tummarna för dig!
Själv har jag fått influensan så jag va livrädd igår att jag skulle ha hunnit bli gravid när jag låg som en blöt fläck i soffan med nästan 40 i feber. Tog ett test och det va negativt. Inte helt oväntat eftersom jag hade mens i förra veckan men tänkte ta det säkra före det osäkra.
Jag testade första gången igår med CB. Det visade negativt. Tog ett idag igen, och idag fick jag en blinkade smiley. Jag vet inte jag blev mest glad för, att den indikerade på fertila dagar eller bara för smiley i sig log så glatt... Vi har varit i farten här hemma sen i fredags o kör väl varje dag veckan ut.
Så tänkte testa nu varje dag, tills veckan ut.
Jag har en vän som är gravid nu, hon hade sin kommande mens efter befruktningen och några efter därefter insåg hon att hon var gravid. Fast funderat lite på om det kanske var blödningar som kan komma i samband med att hennes befruktning.
Hur mår du idag då? Krya på dig<3