Vi som längtar efter en liten 2019 bebis
Oh ja, jag går privat hos fertilitetsläkare så har hormoner och allt möjligt. Börjar jag inte blöda innan julen är över så kräver jag ett vul. Äl var konstaterad likaså graviditet så något fel är det. Antingen avstannat eller ännu ett utomkveds.. redan opererad för det så det känns inte jättefestligt.. men men.. min kropp avskyr tydligen graviditeter.. första föddes med att ge mig en autoimmun sjukdom och det hänger kvar. Är aldrig sjuk pga kroppens immunsystem men får aldrig behålla barn såg dom anses som bakterier typ. Fått mina två sista i vecka 31..
Har du pratat med en BM eller gyn?
Jag har inte själv varit med om varken en graviditet eller ett missfall så jag kan inte ens börja försöka förstå hur då mår. Men jag frågar för att jag dels undrar om det kunde vara utomkveds, i vilket fall du kan behöva få läkarhjälp, eller om det kan vara något annat.Har du pratat med en BM eller gyn?
Jag har inte själv varit med om varken en graviditet eller ett missfall så jag kan inte ens börja försöka förstå hur då mår. Men jag frågar för att jag dels undrar om det kunde vara utomkveds, i vilket fall du kan behöva få läkarhjälp, eller om det kan vara något annat.
Jag läste en tråd med en kvinna här på FL som sa att hennes test till slut blev negativa för att hon hade för mycket hcg i kisset så testen kunde inte hantera det. När hon spädde ut kisset med vatten blev de starkt positiva igen. Men jag kommer inte ihåg hur långt in i graviditeten det här var.
Jag önskar med allt jag har att du får behålla det här lilla pyret.