Anonym (E) skrev 2018-12-19 22:08:54 följande:
Men usch, beklagar. Jag är också sjukskriven, varit det i snart ett år, vill börja jobba/plugga snart och bara få påbörja mitt liv, leva ?normalt? som alla andra. Väntat i flera år på att skaffa barn bara för att jag mått så dåligt, men nu vill jag inte vänta mer, känner väl tyvärr att jag nog alltid kommer vara skör. Man mår inte bättre av att längta så efter ett barn heller, kommer nog bli enormt ledsen om det inte tar sig redan den här månaden även om det inte är så stor chans. Vill gärna att det här skitåret ska avslutas på en fantastiskt sätt :) gud, jag har aldrig delat med mig av nåt på ett forum förut, känns rätt så bra ändå!
Nångång vänder det och blir bra, nånstans får man tro det, även om det är svårt <3
Ja det är ju så. Varit sjukskriven i perioder i 7 år, aldrig lyckats jobba 3 månader i streck. Föddes av en bipolär mamma och en alkoholiserad pappa så antar det är det. Samt att jag har ptsd i grunden. Suttit på psyk när jag inte sovit.. så dessa forum är bra! Man får ut mycket!