jamåduleva skrev 2019-04-14 18:10:07 följande:
Tack båda två! Jag både grät och skakade i morse. Hade sovit över hos min mamma så väckte henne typ halv sex på morgonen och hon fattade först inte utan trodde det var negativt.
Värphönan: Ja, jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om BF Bara det här går vägen och hag får en liten bebis i mina armar. Det har alltid fötts folk i alla tider i december och går jag över två veckor blir det en januaribebis istället. Alltså herregud, jag kan få en bebis om nio månader!! Har verkligen inte fattat det. Har dessutom noll symptom, lite ömma bröst och lite illamåemde idag men annars en extremt symptomfri lutealfas. Jag trodde inte ens jag haft ÄL förrän jag var på VUL i onsdags!
Känner likadant om att få en bebis sent på året, kan inte bry mig mindre. VI SKA HA BARN! Innan vi började försöka så var det juli det senaste jag kunde tänka mig, skitlarvigt.
Du verkar ha samma symtom som jag hade där i början, noll indikation på ÄL förutom ett pos äl-test. Sen vid äl+5/6 började det spänna lite i brösten, något smått illamående ibland. Nu i vecka 10 har jag gått upp två storlekar i bh och kan knappt vända mig på natten för det gör så ont, haha.
Har du berättat för killen än? Så himla glad för er skull, vilken lättnad![/quote]
Han var inte här den här helgen så jag har köpt ett par bebisstrumpor som jag ska lägga i hans påskägg när han kommer på torsdag
Vill inte ta det över Messenger eller så, vill att han ska vara här.