BF augusti 2019 - stannar på FL
Halloj! Jag har varit ifrån tråden ett tag nu över jul och allt stress men tänkte nu kolla hur alla har det och se om nån har några råd för en förstföderska :)
Jag har varit gravid 2 ggr förut med ett missed abortion och en abort, båda ofullständiga och fick skrapa. Båda ggr mådde jag skit från 6e veckan och den här gången känner jag ingenting. Jag hade rejält med växtvärk i början som avtagit, ömmande bröst som kommit och gått och lite smått andra symtom som trötthet etc. dock inte varje dag. Idag känner jag bara en uns ömhet i brösten annars absolut ingenting. Lite vacklande humör iofs men det har jag rätt ofta annars också haha
Jag förstår att det kan vara olika men det är så extremt lite nu att jag funderar om jag ens är gravid längre men det står det på stickan iaf. Får ingen vul och har svårt att hitta en privat som gör. Har ett nr till att ringa men man känner sig dum som blir orolig för minsta lilla. Någon med erfarenhet med MA? Min upptäcktes av en slump v 7 så vet inte hur länge det kan dröja innan kroppen fattar vinken? Tänker så man vet när man ska oroa sig på riktigt. Min förra bm (just bytt) var inte till mycket hjälp och nya har jag inte träffat, så har inte ens skrivit in mig än. Bra tid att försöka få tag på vården under jul by the way. Känns nästan otroligt att man ska gå utan symtom så man börjar ju undra vad som sker där inne egentligen