BF augusti 2019 - stannar på FL
[quote=79320759][quote-nick]Arfen skrev 2018-12-29 22:15:16 följande:[/quote-nick]Exakt så - orkar inte göra något kul med barnen - försöker lite men halvhjärtat... Vill inte berätta för dem än, men kommer inte klara att hålla det hemligt så himla länge om jag ska må så här. Ska göra tidigt vul nästa fredag. Kanske berättar efter det, om allt ser bra ut... Hur gammalt/gamla är ditt/dina barn?
Mina andra barn är 17, 15, 6 och 15 månader. Denna graviditet var inte planerad, så det har varit en jobbig period. Men nu är vi överens om att behålla. Jag har väl sagt från början att abort kan jag inte göra, men min man var tvungen att ha lite längre tid på sig att smälta det hela och vänja sig vid tanken. Känns oftast bra nu men man får lite tankar ibland om man verkligen kommer orka de här. Jag fick dom äldsta tätt och det är ju ganska kämpigt en period när dom är små. Jag har blivit väldigt bortskämd med min 6 och 1 åring. Så roligt att få sladdis och inte ha barnen så tätt. Men nu blir det 1 år och 10 månader emellan så det är ju ganska tätt.
Känner likadant med att berätta för barnen. Mår man såhär dåligt vill man ju berätta så dom får en förklaring. Och jag vet att jag kommer må såhär tills jag iaf har gått 12 veckor. Hur gamla är dina barn?