Nya BIM januari 2019
Äntligen helt bekräftat
Väldigt nöjd med stegringen också!
Håller tummarna för alla er andra tjejer!
(Översta testet är bim-4 nästa bim-3 och nedersta är på bim (äl+10, 11 och 14 )
Äntligen helt bekräftat
Väldigt nöjd med stegringen också!
Håller tummarna för alla er andra tjejer!
(Översta testet är bim-4 nästa bim-3 och nedersta är på bim (äl+10, 11 och 14 )
Jag är såå nervös!! Har som ÄL-värk idag, hoppas det inte är mensen kommer bara! Vill så gärna men händer aldrig nått! :( inte ont i brösten som jag alltid får innan mens så det känns bra! :D
Äntligen LH-peak! Nu ska här liggas! Varannan dag fram tills nu (senast igår), och så kör vi idag, imorgon, fredag och söndag och sedan är nog äggledarna ordentligt marinerade så då är det bara att hålla tummarna ;)
Tog test nu som var negativt, så allt jag känt va tydligen bara inbillning :( nu ska jag lägga mig och dö i sängen resten av dagen...kul med försök 13 nästa månad, eller inte! Tack alla som har peppat mig, kan säga att det värmer nått så oerhört <3
Kul med en ÄL-kompis :) BIM nästan samtidigt också ser jag!
Jag har inte koll på tempen. Tänker att jag väntar ett par månader med det och ser vad som händer först. Förra cykeln kändes det så tydligt dagen efter stegringen började att något hände (och det var först då jag fick ont) och det känns rimligt att det blir likadant den här gången. Jag har så lite "data" för jag har bara testat under en ägglossning innan, och denna blir den första där vi gör ett försök. Hur länge har ni försökt?
Lycka till!
Hej! Det här blir mitt första inlägg någonsin här på FL. :)
Känner att jag börjar bli smått knäpp av bebisverkstaden. Har läst så många forumtrådar sen jag och min sambo började försöka (vårt första barn) och nu vore det väldigt skönt att få bolla och älta lite med andra i samma situation. :)
Vi har nu försökt i ett halvår (vet att det inte är länge men känns som en evighet för mig) och sedan vi började försöka har typ alla i min närhet blivit gravida bara sådär poff utan att ens försöka (eller första försöket) vilket är jättekul för dem men lite smått provocerande när inget händer för oss. Hoppas verkligen 2019 är året det är dags för oss!
Hursomhelst, det här blir första månaden vi testar både rosenrot och bisolvon vilket känns extra spännande. Även beställt ett digitalt ÄL-test för att försöka maximala chanserna.
Lägger gärna till mig på listan: Beräknad BIM 28/1.
Håller tummarna för en plusrik månad för oss alla!
Okej jag är sämst på detta med ÄL tester så tog bara ett idag. Enligt Flo ska jag ha ÄL imorgon. Men detta strecket är för svagt än va?
Fråga till er som tempar och även kollar med ältest? Hur långt efter positivt ältest infaller själva äl oftast? Jag har alltid satt dagen efter som äl men undrar om det är det som stämmer oftast eller inte? (Hade velat tempa själv men med en ettåring så går jag de sammanhängande tre timmarna för sällan för att det skulle vara värt det... )
Om test visar neg. imorgon med är det nog sken grav.... kroppen kan ibland hänga med i när hjärnan vill något väldigt mycket :(
Ingen?? :)
Tack för svar! Men då känns det ändå mest korrekt att räkna dagen efter som äl ev var det natten till dag 2 (fick positivt på kvällen) men då kör jag på det som äl, så får vi se sen hur korrekt det var. Blev flyttad en hel vecka med min son så mina cykler stämmer liksom inte riktigt med det traditionella sättet att räkna ut gravidveckor på