Nya BIM januari 2019
Jo jag läste det!! TUSEN MILJONER TACK<3
Du som verkar så kunnig utifrån allt jag läst, vad tror du kring att det blev svagare på stickan idag jämfört med igår?? <3
Jo jag läste det!! TUSEN MILJONER TACK<3
Du som verkar så kunnig utifrån allt jag läst, vad tror du kring att det blev svagare på stickan idag jämfört med igår?? <3
Grattis alla som plussat! <3 blir så otroligt glad för eran skull!! En fråga till er, har ni typ som träningsvärk i mitten av livmodern? Jag är på Bim+5 med sista negativa testet på Bim+3 tror jag. Ska ta ikväll igen, men det jag mest reagerat på är att jag har ingen mensvärk utan typ tränskngsvärl i magen? Ligger jag på mage i sängen och *gör yoga* så man sträcker ut sig och tittar i taket så spänner det i magen! Har haft så några dagar nu och önskar verkligen det är växtvärk jag känner :)
Du! Jag har exakt exakt så.
Inatt innan jag testade med CB så tänkte jag precis samma. Såg att någon beskrev det riktigt bra i en tråd från typ 2009. Hon skrev att mensvärk brukar kännas i äggstockarna men att hon nu kände det mer i mitten i livmodern. Vilket precis stämmer in på mig med! Det lugnade mig för jag var så rädd att det var mensvärk. Och jag har precis som du just Träningsvärk och jag har absolut inte tränat något hahaha
Håller tummarna för dig ikväll!! <3
Testade du igen idag? Hur har det gått?
Så otroligt märkligt! Måste vara frustrerande att inte veta vad som pågår.
Åh en till med en cykel helt åt skogen denna månad. Själv är jag på CD 48 nu (onsdag) och ska nog ta ett test när jag vaknar. Testade i torsdags senast, negativt såklart...
Ja, visst är det frustrerande?! Mina cykler brukar vara på ca 30 dagar. Jag har aldrig heller haft en oregelbunden cykel så detta är helt främmande för mig med. Jag har varit svagt illamående länge nu och känner också lite i magen, men testen är negativa även här. Förmodligen lyckades kroppen aldrig ägglossa när jag trodde, misstänker att den försökte igen för 1,5 vecka sedan så är väl bara att fortsätta denna väntan för min del.
Har testat igår på Bim+5 men negativt, när skulle ni testa igen om mensen inte kommer?
Vad menas med äl+9
Hej! Har följt er under tystnad ett tag. Är det någon mer som har BIM 18/1? Har precis börjat tempa och då blev ÄL senare än jag trott den skulle bli. Vi sexade 1/1 sen har vi inte hunnit/ orkat mer, så lär väl inte bli något. då det var för många dagar före ÄL :(
Trodde ÄL skulle vara 1/1-2/1, men verkar mer som den kom 4/1.