Nya BIM januari 2019
ÄL+10 och negativt, nästa test blir på ÄL+12 :) eller om mensen kanske vill dyka upp denna månaden haha xD
ÄL+10 och negativt, nästa test blir på ÄL+12 :) eller om mensen kanske vill dyka upp denna månaden haha xD
Har plussat i över en vecka, dock med negativa resultat på sjukhuset i form av blod och urinprov.
Mensen skulle ha kommit i måndags. Hur kan det reagera hemma men inte på sjukhuset?
Slänger in en bild på test tagna må, ti, ons och tors.
Negativt idag på ÄL+12 eller 13 så mensen kommer nog snart! Vill bara få min mens så vi kan skicka in papper för utredning. Nästa försök blir 13 eller 14, börjar tappa räkningen nu..
Även om ni försökt länge utan ett plus verkar du, allt som oftast, positiv när du skriver. Det är en väldigt bra egenskap i ett läge som detta! Och det är vad som kommer ta dig till ett plus och en bebis så småningom! Lycka till!
Jätte tråkigt, hoppas plusset kommer snart. <3
Nä du är fortfarande ung. Tänk på mig som är 34 år... Det är illa ;) Jag vill också veta om jag kan få barn. Jag har haft så mkt bekymmer med min mens och aldrig har den varit ens i närheten av regelbunden på egen hand så jag tror inte att jag kan få barn. Jag vill ju inte behöva gå igenom en utredning men hade gärna gjort det, om du förstår vad jag menar.
Hur vet man om det är spök eller svagt svagt svagt positiv? Testade imorse och efter fem minuter kom det upp ett jättesvagt streck som jag kunde fota av = inget spökstreck om det fastnar på kameran? Min sambo såg det också.
Ja, över 35 har jag också läst. Vi har försökt sen september/oktober. Så inte särskilt länge. Bara att kämpa på!
Samma här . Testade igår men tokblankt. Glömde imorse men vet att det ej tagit sig så orkar inte... :(
Bara vänta mensen och försöka igen.
Det löste kännas skönt för er ändå att nu få skicks in papperna och få hjälp!
Bim idag eller i morgon , har inga test hemma men tog ett i måndags på ÄL+12 ( Bim-2). Jag känner mensvärk men inte lika starkt som när mensen ska komma, ömma bröst och det gör ont ibland i bröstvårtorna. Tror ni det är kört för det va negativt i måndags? Borde det inte visa på ÄL+12? Är idag på CD60 utan mens, om man räknar från när mensen kom sist.
Det finns fortfarande chans om du testade på -2, jag hade tagit ett nytt någon dag efter BIM om jag var du! Håller tummarna.
Har EXAKT samma som du förutom CD60, jag är bara på 28 haha! Fått svaga streck tre dagar i rad nu så tror inte jag är gravid utan bara färgrester men så länge mensen håller sig borta är jag glad :)
Testade emd vanligt CB idag på BIM-2 och det visade noll och inget förutom efter att tiden fått ut då det blev ett svagt svagt streck där också. Meeen hoppet är inte ute förrän mensen är här!
JAG FICK MIN MENS INATT!!! Att bli så här glad över lite mens hade jag aldrig trott, den kom på CD62!!! Trodde ju jag hade ägglossning för ca två veckor sen så jag kan min kropp bra! :D nu blir det till att skicka in papper för utredning! Är så JÄVLA lycklig nu <3