Inlägg från: Linneaalice14 |Visa alla inlägg
  • Linneaalice14

Nya BIM januari 2019

Kissekatten2014 skrev 2019-01-12 13:45:19 följande:
    Ska du testa snart igen, eller ska du avvakta några dagar. Va spännande så på onsadg är det 3 veckor du fick positvt ältest. Hoppas det blir ett plus för er . Blev lite fundersam min mens här bara vara i 2 dagar och idag ingenting. Kan den va så kort? Har inte haft nån mensvärk heller.
    Ja alltså, jag undrar ju så vad min kropp håller på med, :/ Men ja jag måste ju testa mitt hcg kanske inte höjts eller något, Men detta e så konstigt, o som sagt idag känner jag ingen molvärk eller något alls, inga flytningar heller, Ja vad kontigt, du kanske fick en Nidblädning alltså riktigt blod? 
    Nicole
  • Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-12 16:00:24 följande:
    Menar du äl-positivt eller graviditets-positivt?
    Båda bilderna är ägglossningstester
    Nicole
  • Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-12 22:23:59 följande:
    Jo men vad var det du undrade med bilderna? Om du är påväg att få ägglossning igen?
    Ja på den gröna stickan om de e på g igen, ?
    Nicole
  • Linneaalice14

God Morgon godingar, Här är fortfarande ingen mens i sikte. Strax bege sig till jobbet, Ha en fin söndag, Kram

Nicole
  • Linneaalice14
    Snickesnack skrev 2019-01-13 01:11:08 följande:

Oh hjälp, svagt brunaktiga flytningar ikväll. Egentligen för tidigt för mens-spottings nu på äl+9 tror jag så nidblödning är ju det mer troliga då, men fy tusan så nervös jag blir! Vill SÅ inte ha mens. Åhhh. Varför försvinner allt ens lugn och rationella tänkande ut genom fönstret för? Varför kan man inte vara lika förnuftig med sig själv som med andra för???

MVH // hon som ägnade en kvart av lördagskvällen åt att stå och stirra på ett uppenbart tvärblankt test. Festligt!

Hej, Precis samma så har jag haft två ggr, Jag plussade på ägglossningstester i december 26/12 
    Jag är idag på cykel dag 36, 
    Mensen är väldigt långt borta, tempar varje morgon, ingen avvikande temp alls. 
    Jag har haft lite molande värk typ som mensvärk, men där kommer inget, Grav test visar negativt i fredags, då enligt tempratur appen att mens skulle starta, Enligt flo appen är jag 7 dagar över tiden. :/ men solkart nej på gravtester. 
    Nicole
  • Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-13 20:36:56 följande:
    Eftersom du tempar, vilken temp-app använder du, ich har den lyckas hitta en tydlig ägglossning? Har den isåfall legat hög hela tiden?

Tänker eftersom du kollade lite med äl-tester ifall du skulle få ägglossning nu. Men om du tempar så borde det gå att läsa av om ägglossning skett eller inte?
    Hade dock ej med mig tempen när jagv a iväg i julas, så bärjade tempa nu för bara några dagar sen. 
    därav testerna i julas
    Nicole
  • Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-14 06:11:35 följande:
    Ah, då förstår jag. Men ligger tempen över din coverline nu, eller inte?
    Jag ligger mellan 36,09-36,39 och nu imorse 36.10
    Nicole
  • Linneaalice14
    Linneaalice14 skrev 2019-01-14 06:20:43 följande:
    Jag ligger mellan 36,09-36,39 och nu imorse 36.10
    JAg har alltså bara tempat några dgar efter den 9 dcember då de va mensens första dag, sen glömde jag bort att tempa, åte viäg över juln o köpte ägglossningtesterna istället, o fick ju plus där igenom, så jag kan ej svara på vad min coverline är liksom. men ja ortfarande ingen mens i sikte här inte. Hum
    Nicole
  • Linneaalice14

Hej på er. :) Grattis till alla plus, 

Själv väntar jag fortfarande på mensen, men den vill ej dyka upp...
    Skulle ha börjat 9_10 januari, Alla grav test har vart negativa o även ägglossningtester jag testat e blanka, :/ när hade ni testat er?

Nicole
Svar på tråden Nya BIM januari 2019