Inlägg från: Linneaalice14 |Visa alla inlägg
  • Linneaalice14

Nya BIM januari 2019

Hejsan på er. Men vet ej om detta är rätt men vill bolla mina tankar, med någon! Det är såhär: För 1år 4 månader sen slutade jag med psprutan, Nu i september 2018 så va jag iväg till gynekologen o kollade så allt stod rätt till då min mens ej kommit igång självmant, fick då reda på att allt ser superfint ut och att jag skulle äta p pille abelonelle i 2 månader, mycket riktigt mensen kom igång nu är p pillren slut o slutade med dem 8 december, Jag har ägglossningtestat i två vekor för o se om kroppen vill komma igång själv, precis idag alltså för en vecka sen plussade jag på 3 ägglossningstester, alltså 26/12, 

Jag o gubben hade sex, 23/12, 26/12, 27/12, 29/12 30/12 och idag 2/1, Tror ni jag o gubben prickat rätt o kan peventuellt plussa nu i januari? men när hade ni gjort grav test isåfall? Vi vill verkligen ha en liten till:D Tacksam för svar. 

• Linneaalice14

Bifogar bilder på mina ägglossningstester va visst fyra o inte tre. Den översta är 26/12, då för en vecka sen va den stark o samtisigt de gröna lilla bredvid t e också starkt,
    De andra 27/12 på morgonen
    de tredje 27/12 på em
    o de fjärde va nu i söndags, 

samt jag gjorde ett nytt idag tog ej bild, men då va kontrollstrecket svagare än dessa

• Linneaalice14

Hej på er. Jag ser itne riktigt när man får svar på sina meddelande, Är det något jag gör som e fel?= 
    Jag plussade på ägglossningen 26-27 december, o idag känner jag ytterst lite molande värk o knappt 1 cm flytning (ytterst ljusbrun) 
    Köpte hem i fredags tidigt gravtest från clearblue. Så enligt min app så skall jag ha mens på torsdag fredag, hade ni väntat med gravtest?

• Linneaalice14
    Jojjans skrev 2019-01-06 18:46:59 följande:
    Om nån citerat ditt inlägg (så som jag gör nu) så ska du få en notification på familjeliv. Men det är så många som skriver just nu så du för säkert bläddra tillbaka en hel del om du inte varit inne på länge.

Om du köpt ett testa tidigt borde du kunna testa redan imorgon kanske. Men om du fick en ljusbrun blödning idag så KAN den ju innebära nidblödning=att ägget precis fäst. Isåfall kommer det bog bli positivt först om några dagar.
    Aha okej ja då e jag med, hehe. Så nu svarar jag dig då? 
    Ja alltså de var så ytterst lite så de störde mig nästan inte, haha
    Men vad hade du gjort väntat till efter onsdag torsdag? eller testat med tidigt imorgon morgonen? 

Jag kan lägga in mina ägglossningstester. 
    Så jag har fyra st,Översta togs på onsdgaen 26/12 kl 16:20 
    Andra: torsdag morgon kl 10:50
    tredje torsadg samma tid som 16:20
    o sen till sist var i söndags 30/12 (för skojs skull) 
    Så den första på bilden är alltså de starkaste, samtidigt om man kollar på den gröna runda lilla saken så e den också mer starkare ön dem andra, Nu har testen legat ett tag, men den översta första var starkt på själva onsdagen iaf. 
    o vi hade sex jag o gubben söndagen 23/12, måndagen 24 inget på tisdagen, sen på onsdagen 26/12 och torsdagen 27/12
    samt söndagen sexade vi också 30/12
    Så kanske man har haft en tur denna gång..:D 
    Vad tror ni?= :P
    Nicole
  • Linneaalice14
    Fruhs skrev 2019-01-06 19:04:22 följande:

Åh hoppas hoppas på ett plus nu. De här är tredje försöker. ????

Va detta menat till mig, ? Alltså jag o familjeliv, haha sist jag va inloggad va när min stora va liten:P haha. 
    Men ja det blir tredje isåfall... Men får man lov att lägga in en lite privat bild i såfall här? tänkte på den lilla bruna flytning jag fick för en stund sen, Om man får dela med sig av den?
    Nicole
  • Linneaalice14

Va detta menat till mig, ? Alltså jag o familjeliv, haha sist jag va inloggad va när min stora va liten:P haha. 
    Men ja det blir tredje isåfall... Men får man lov att lägga in en lite privat bild i såfall här? tänkte på den lilla bruna flytning jag fick för en stund sen, Om man får dela med sig av den?
    Nicole
  • Linneaalice14

Nicole
  • Linneaalice14

Nicole
  • Linneaalice14

Vad e detta ni skriver in? o vad står BIM för?

Kissekatten2014 skrev 2019-01-06 20:00:12 följande:

BIM-lista

1/1 Jsv17, holocene

2/1- Canary

3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83

4/1 mangon, Mezzy

5/1 Liranlaran

6/1 Myline

7/1 Livethänder, Siri88, Sommarsol20 Kissekatten2014

8/1 Milka21, FloraLinnéa, liiiten30

9/1 MissKelli, Olise91, AnonymHB, Novis1991, Sallyy

10/1 FruEA, Banuni, 1989