Nya BIM januari 2019
Jättefin stegring <3 Hoppas verkligen det går vägen för dig den här gången!
Jättefin stegring <3 Hoppas verkligen det går vägen för dig den här gången!
Nu ska ja sova efter natt jobb å ska testa när ja vaknar. visst kan de inte spela nån roll hcg mässigt om man tar "morgonurin" eller eftermiddagsurin, huvudsaken att man har sovit? haha snurrigt
blir inte klok på min mens app. fattar inte. Den ska räkna ut enligt snittet, och räknar då 27 dagar (mens den 28 dagen) men så står de att cykellängden är 26 dagar. och jag får alltid mens antingen på dag 25 eller 30. Hur fasiken ska man kunna räkna ut bim på de? å va är de som gör att de skiljer exakt 5 dagar ibland?
är iaf på dag 27 idag. Mensvärk som tusan.
Hej Tigerkvinna,
Reagerade på att du också har ont i livmodertappen! Jag har inge symptom alls förutom lite molvärk i just livmodertappen! What's that lixom?! Ingenting mot min vanliga mensvärk dock!
Har nog googlat lite för mycket på Amerikanska forum men man ska tydligen kunna känna på livmodertappen vart man är i cykeln. Är den mjuk och högt upp så är det ägglossning och är det efter ägglossning kan man vara gravid, är den låg och hård så kommer antagligen mensen!
Har progesteron tabletter som jag måste stoppa i fiffi 2 ggr per dag så har känt att min har vart just mjuk och högt uppe hela tiden men sen igår känns den lägre och hårdare :( Vissa har skrivit att det inte alls stämmer så det är nog bara tiden som kan utvisa om man verkligen är gravid :/
Äl+ 10 idag (bim-2).. har testat varje dag sen äl+ 6 , testgalen!!
Men började testa för jag mådde så himla dåligt och spydde o trodde jag var magsjuk i måndag så var hemma från jobbet.. men de släppte aldrig o sen har de bara rullat på, super mycket molvärk i magen o kan inte sova på mage pga ömma bröst. Men negativa test varje dag. Tog imorse , helt blankt.. men det är ju ändå äl+10 tänkte jag så tog ett test nu igen när jag kom hem från jobbet. (Inte hunnit varken kissa eller dricka på hela dagen).. visst är de två sträck?? Ena bilden e lite fixad
Jättefin stegring :)
Kommer nog också testa igen för att se stegring om jag känner mig själv rätt. Kanske även ett digitalt så man vågar tro på det.
Visar de på ett digitalt nu tro? Nämligen testa tidigt-test jag tog idag.
Jättefin stegring :)
Kommer nog också testa igen för att se stegring om jag känner mig själv rätt. Kanske även ett digitalt så man vågar tro på det.
Visar de på ett digitalt nu tro? Nämligen testa tidigt-test jag tog idag.
Är det annars hur många dagar sen ÄL det gått eller hur nära BIM man är som avgör hur tidigt man kan testa? Jag har lite oregelbunden cykel så BIM borde vara där mellan 25-30:e. Jag hade tidig ägglossning den här månaden (dag 12) så tänker ju att mensen borde komma närmare 25:e i så fall, men men. Nån som vet hur det funkar? Huuur ska man få nåt gjort när man bara sitter och analyserar allt!
Lycka till alla ?
Har en fråga ny här...
Min man reser mycket vi hade sex 25 dec och det var 3 dagar efter mens slutade. Vi vill ha barn men timing dålig pga resandet så jag tog ett dagen efter piller men ångrade mig lite jag gjorde det. Har 28 dagar cykel och regelbunden. Den 2 Jan skulle jag ha ägglossning enligt flo fick en blödning på 3 dagar. Men känt mig konstig. Har myom på livmodern vet inte om den har växt nen känner mig hård på livmodern. Skulle ha mens igår men har inte kommit. Tar gravtest som en galning. Alla negativ. Har väldiga flytningar. Har större bröst men som PMS men känner det svider och sticker där nere. Kan testen visa fel äl+24? Eftersom jag tog akut piller sex timmar efrer? Tror jag blev rädd...
Skräckblandad förtjusning ändå fast dålig timing
Oj då. Jag kände jag borde inte tagit den men fick panik. Vill gärna få barn. Men man vill ju att allt är perfekt då. Min ägglossning brukar alltid vara enligt appen. Äl+24 känns som det borde visa positivt nu. Tänkte bara att 8 dagar efter om det var nidblödning? Men testerna borde ju visa positivt nu.... jag har varit gravid innan fick missfall men då hade jag flee tecken. Kommer aldrig ta det igen. Tack för info
Wow! Din var nästan lika stark äl+11 som min var äl+14! här är min äl+11!
Äter du nåt typ som folsyra, rosenrot? Alla här inne vill ju ha plusset så alla medel är tillåtna
Hej alla! Har bim om fyra dagar och tog detta testet imorse, blir knäpp ser någon annan strecket eller är det bara jag? Var svårt att ta bild men, gjorde bilden mörkare för tyckte det syntes bättre då,
I verkligheten tyckte jag det såg rosa ut, ungefär 10 dagar efter ägglossning och 4 till bim. Får ta ett nytt imorgon och kolla.
Nu efter nyår börja jag äta strong start och omega 3 kapslar, i den strong start var det multivitamin tablett folsyra och massa andra vitaminer. Läste nånstans att rosenrot och bisolvon tabletter ska visst ihop med. Är ju heltidsjobb detta ????????
Gokväll!
Det här med lutealfas... Har jag fattat det rätt att lutealfasen räknas från dagen efter ägglossning fram till och inklusive den dagen man förväntas få sin mens?
Tror inte jag behöver det heller brukar märka när det är snart dags för äl på min flytningar, så det oroar jag mig inte för. Nu är vi bara i startgroparna än och inte försökt länge, det får man väl prova sen om det skulle bli aktuellt.
Jag tycker ändå jag har haft regelbundna cyklar sluta med mini-pe med mitt ex och vi skulle försöka som tur blev det inget då vi gick isär strax efter. Sen har jag använt nuva ring fram tills i november, så nu håller vi tummarna man är ju ändå 33 så man vill ju att det ska ske med en gång
Längtar så efter mitt första . Har du ett sen innan?
Äl +5 idag ca och känner ganska stark molvärk och tempen höjdes ytterligare 0,07 grader om det har någon betydelse? Minns inte alls hur förra månaden kändes innan jag plussade. Minns bara månaden innan då jag inte hade koll på äl att jag fick molvärk och ömma bröst samma dag som mensen kom. Olidligt det här men jag ska försöka att inte känna efter och inte testa förrän på bim :)
Visst är det ett sträck???
Ååh! Hoppas de får stanna denna gång för oss! :D